Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Fina grejer jag har 8st sådanagubbe skrev:den känns som en mercedes dörr
eddie skrev:Fina grejer jag har 8st sådanagubbe skrev:den känns som en mercedes dörrGamo är förklädda FWB och jag har skjutit 35st TR i dag
eddie skrev:Fina grejer jag har 8st sådana Gamo är förklädda FWB och jag har skjutit 35st TR i dag
Oden skrev:Nä där har du fel eddie Fwb är en förklädd El Gamo Fan nu blir man väll bannad på livstid
gubbe skrev:eddie skrev:Fina grejer jag har 8st sådana Gamo är förklädda FWB och jag har skjutit 35st TR i dagOden skrev:Nä där har du fel eddie Fwb är en förklädd El Gamo Fan nu blir man väll bannad på livstid
Ok du vann i dag, men i morronBsa_Airsporter skrev:nu har man dragit iväg ca 500 .177 i FWB600 och 150 .22 kulor genom S400 classicen
gubbe skrev:Ok du vann i dag, men i morronBsa_Airsporter skrev:nu har man dragit iväg ca 500 .177 i FWB600 och 150 .22 kulor genom S400 classicenNej jag skoja bara, det är ingen tävling men 500 + 150 skott det är bra jobbat Bsa_Airsporter.
Det hade verkligen varit något att höra.Ulf skrev:Resten av tiden pratade vi förstånd med varann
norris skrev:blev ca 2000 grain igår i .177 .22 .25
gubbe skrev:50 st. Det får räcka. Nästan lite trött på luftgevär ikväll.
gubbe skrev:50 st. Det får räcka. Nästan lite trött på luftgevär ikväll.
Bsa_Airsporter skrev:0 än så längemen vänta bara tills sambon åkt te jobbet
gubbe skrev:78 st
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster