Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
husis skrev:Idag rastades alla tre bössorna
80 med Cyclonen
40 med 97:an
40 med 95:an. 95:an e lite skum för träffläget med eller utan stöd är extremt olika. Det höjs 7-8 cm på 25 m när jag skjuter utan stöd
ingen av de andra bössorna beter sig på detta sätt. Någon som vet varför själv tror jag att rekylen ställer till det när jag inte har stöd.
Jimmy85 skrev:Nåt som va jäkligt kul va att skjuta på jordgubbar som ja satte upp på 20-25m. Man såg direkt om man träffar. Fast blir ju lite dyrt i längden:p
Leopold skrev:Jimmy85 skrev:Nåt som va jäkligt kul va att skjuta på jordgubbar som ja satte upp på 20-25m. Man såg direkt om man träffar. Fast blir ju lite dyrt i längden:p
Finns vissa utrikiska jordgubbar av tvivelaktig kvalitet som jag skulle kunna tänka mig använda som mål men annars tycker jag att det var litet väl råbarkat av dig...
Silwer skrev:husis skrev:Idag rastades alla tre bössorna
80 med Cyclonen
40 med 95:an. 95:an e lite skum för träffläget med eller utan stöd är extremt olika. Det höjs 7-8 cm på 25 m när jag skjuter utan stöd
ingen av de andra bössorna beter sig på detta sätt. Någon som vet varför själv tror jag att rekylen ställer till det när jag inte har stöd.
Hur tar du stöd då, du har en sandsäck eller armen som stöd eller vad?
För blir det stumt kommer vapnet hoppa till helt enkelt vad fan en du gör för att hålal emot det.
Silwer skrev:Den är kanske lite studsigare då, jag har aldrig provat en själv.
Men som sagt om du inte tar stöd mot nåt som är för hårt så ska den ju inte skjuta sämre iaf.
Martin skrev:Fan vad jobbiga ni är...jag har inte skjutit ett skott sedan tävlingen i Falun...
Jimmy85 skrev:Nåt som va jäkligt kul va att skjuta på jordgubbar som ja satte upp på 20-25m. Man såg direkt om man träffar. Fast blir ju lite dyrt i längden:p
Silwer skrev:husis skrev:Idag rastades alla tre bössorna
80 med Cyclonen
Hur tar du stöd då, du har en sandsäck eller armen som stöd eller vad?
För blir det stumt kommer vapnet hoppa till helt enkelt vad fan en du gör för att hålal emot det.
husis skrev:Jimmy85 skrev:Nåt som va jäkligt kul va att skjuta på jordgubbar som ja satte upp på 20-25m. Man såg direkt om man träffar. Fast blir ju lite dyrt i längden:p
På ön har ni gott om det så det lär ju inte vara något större problem
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 2 gäster