Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Fick ut och prova min nya matarpinne i kväll.
Frank69 skrev:Bara att lyfta på hatten... snyggt skjutit...
Kanske man kan fråga lite snällt så man får lite skjut tips...
Ulf skrev:...
Skicka pm eller ring vargen66 så får du säkert oxå veta "hemligheten"
Donk skrev:Sikte korn och skåra
Ulf skrev:Sikte. Öppna riktmedel
Kan du förklara vad du menar.Silwer skrev:Tyvärr är nog de bästa skyttarna som finns på forumen bra stående med så hehe det drabbar mest oss andra lägre ner på rangskalan
gubbe skrev:Kan du förklara vad du menar.Silwer skrev:Tyvärr är nog de bästa skyttarna som finns på forumen bra stående med så hehe det drabbar mest oss andra lägre ner på rangskalan
vargen66 skrev:Jag vet inte om gubbe använder någon rem tror inte det , Ulf har ingen på sin bsa heller, vi har inga remmar på våra luftbössor här i allefall och här hemma är det bara jag som använder jäggarstälning fick byta stälning pga handikapp , jag sköt med sportstälning för o var mycket duktigare innan min olycka , hela dagens tavla är för mej och för många andra ett sätt att heja fram varandra till att träna mer och bli bättre , och du kanske träffar bättre med röd punkt upp till dej , ulf sköt med öppet innan en kanon tavla med bara lite psykiska tips sånt kallar jag framsteg !
Det kan bli du nu då med nya bössan.Silwer skrev:Så tuffast utnämner jag de med rekylerande luftvapen ståendes som gör en ok tavla med allt i svart på en sån som visas
Känns inte som någon bra ide eftersom man inte får använda rem på FT.Silwer skrev:Isf. har ni mer att upptäcka helt enkelt, det ingår i jägarskytteställning att utnytja sånt
Silwer skrev:men jag ska försöka skärpa upp mig iaf och skjuta lite.
Tror inte att någon skrattar här, vi har nog alla presterat lite mindre bra tavlor och resultat då då. Men sen blir det bättre.Frank69 skrev:sen får ni nog en tavla att skratta åt...
Ulf skrev:förbannat arg över att inte lyckas få 5 skott inom det svarta,
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster