Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
outcastkona skrev:tycker fortfarande att det ser udda ut med annan stock men det ska tydligen finnas en till här på forumet med en liknande stock där gissas det att den kommer från en 150 eller e ny.
outcastkona skrev:det fins ganska många utspridda tråda om 300 puffar går det inte lägga upp en fwb samlings tråd ? typ den som gamo har.
Mr Davidson skrev:Nu är hon min! Jag har köpt en FWB 300S i bra skick för 2 loppor och som jag hoppas blir mitt och grabbens intresse i vinter!
Mr Davidson skrev: Kanske nån som har en stock liggande med justerbart kindstöd???
gubbe skrev:Mr Davidson skrev:Nu är hon min! Jag har köpt en FWB 300S i bra skick för 2 loppor och som jag hoppas blir mitt och grabbens intresse i vinter!
Stort grattis. Tror inte någon bössa ger tillbaka lika mycket per insatt krona.
Mr Davidson skrev: Kanske nån som har en stock liggande med justerbart kindstöd???
Tror inte du ska hoppas på det, ägarna håller hårt i dom.
outcastkona skrev:är det normalt att gå över 3000:- för en som är i nyskick från mitten på 80 talet, det jag är ute efter är en fwb som jag ska ha diopter på för 10m skytte, eller ska jag kika efter en 601-603 i stället, (vill ha fjäder/spp)
Frank69 skrev:Fick hem min FWB300s Match idag...
Frank69 skrev:Man tackar o bockar!
Synd att vi inte bor närmre varandra så hade du fått göra en utvärdering av den.
Men enligt För att följa länken så måste du registera dig. så är vapnet i toppskick... fick även ett års garanti och service på köpet...
Vilket ju var otroligt bra.
Och så fick jag rådet detta rådet från dem:
Skruva inte på nått som inte är sönder... (tänkvärda ord...)
Frank69 skrev:Synd att vi inte bor närmre varandra så hade du fått göra en utvärdering av den.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst