Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Tänkte ta loss pipvikten...
Räcker det att värma den med en varmluftspistol för att få limmet till att släppa???
Frank69 skrev:Yes !
Har fått hem en Maccarifjäder till min 300s + Maccari molyfett. Och en näve skott förståss...![]()
Så kan man roa sig lite inomhus när hösten är som bäst.
Nixon skrev:Har precis klippt en "near mint" 300S för 3500:- Ska testas imorgon....barndomsdröm besannad :D
Mr Davidson skrev:min nyköpta 300S .
Frank69 skrev:Mr Davidson skrev:min nyköpta 300S .
Det hade jag missat... att du hade köpt en 300s... har du skrivit detta i ett inlägg???
Sort grattis förresten...
Tomaz skrev:Tänkte jag skulle se över min FWB 300S Junior idag..............och jag filmade lite, om någon skulle vara intresserad.
Inte världens bästa film, jag vet...Min 17mm blocknyckel var spårlöst borta, så jag fick använda en sliten skiftnyckel..
Frank69 skrev:Tomaz skrev:Tänkte jag skulle se över min FWB 300S Junior idag..............och jag filmade lite, om någon skulle vara intresserad.
Inte världens bästa film, jag vet...Min 17mm blocknyckel var spårlöst borta, så jag fick använda en sliten skiftnyckel..
Skenan på undersidan på vapnet ser blank o fin ut...
Har du målar den eller är den i alu?
Min är i metall med lite ytrost på... funderar på att ev byta den eller blånera om den...
Frank69 skrev:He,he... jo det är rätt... det är dyrt om man jämför med dina andra hobbies...
En annan har ju bara: Sportfiske, akvarier, foto, hemmabio, vapen & luftvapen som hobbies...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst