Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
maxzat skrev: Den som inte får gåshud när dom drar iväg..... är inte som mig iallafall![]()
FoxRacing skrev:Nuförtiden finns de ju knapt nå rallybilar utan turbo i rallyskogarna... kanske volvo orginal cup om den ens lever längre...
En till grejj som man får lite gåshud av
För att följa länken så måste du registera dig.
Bsa_Airsporter skrev:FoxRacing skrev:Nuförtiden finns de ju knapt nå rallybilar utan turbo i rallyskogarna... kanske volvo orginal cup om den ens lever längre...
En till grejj som man får lite gåshud av
För att följa länken så måste du registera dig.
FAAN så häftigt det där ser utskulle vara coolt o testa på =)
Silwer skrev:Jag ska ekänna att det där skule jag inte våga göra helt enkelt, aldrig.
Det finns givetvis folk som måste ha ut kickar av livet hela tiden, i övrigt tror jag var jag vil om att nån nan skulle vilja göra nåt sånt där.
Det finns ju en tok som flyer med en raketmotor på ryggen med, och alltså lyckas med det, fullkomligt vansinne, nen han fixar det, men det är jhu en sån där som det är en dödsruna över när som helst.
Var med i nåt tidigt avsnitt av Stan Lees superhumans.
Silwer skrev:Cool, men som vanligt vem sitter i Fwrrarin även efter racet?
Vem sitter i sin bullriga ombygda amazon?
Bsa_Airsporter skrev:Silwer skrev:Jag ska ekänna att det där skule jag inte våga göra helt enkelt, aldrig.
Det finns givetvis folk som måste ha ut kickar av livet hela tiden, i övrigt tror jag var jag vil om att nån nan skulle vilja göra nåt sånt där.
Det finns ju en tok som flyer med en raketmotor på ryggen med, och alltså lyckas med det, fullkomligt vansinne, nen han fixar det, men det är jhu en sån där som det är en dödsruna över när som helst.
Var med i nåt tidigt avsnitt av Stan Lees superhumans.
Det är just dom kickarna som får vissa att känna att dom lever =) dödsruna ovanför skallen går vi alla med varje gång vi sätter oss i en bil, tåg eller vilket fordon som hällst :P man måste våga testa saker i livet.högsta drömmen för mig är att testa basejumping (videon) men först vill jag ha koll på fallskärmshoppning innan jag testar det
Silwer skrev:Det tror jag inte på, fattar du vad en sån där Ferrari är värd?
Jag har inet råd tat äga den så det faller på det, men annars är det ju en bil du kan bruka inte ett bygge.
Nä det är den typiska avundsjukan som lyser här, ingen skulle medvetet göra ett sånt val när det stod de pengar som är på spel, ja ingen utom möjluigen en person som redan har stålar nog för tat ha en Ferrari ab nytt snitt i garaget och vill ha nåt annat.
Nä det där tror jag inet ett skit på, typiskt svenskt skitsnack.
Silwer skrev:Det tror jag inte på, fattar du vad en sån där Ferrari är värd?
Jag har inet råd tat äga den så det faller på det, men annars är det ju en bil du kan bruka inte ett bygge.
Nä det är den typiska avundsjukan som lyser här, ingen skulle medvetet göra ett sånt val när det stod de pengar som är på spel, ja ingen utom möjluigen en person som redan har stålar nog för att ha en Ferrari av nytt snitt i garaget och vill ha nåt annat.
Nä det där tror jag inet ett skit på, typiskt svenskt skitsnack.
Dessutom miistar du Ferriarins ljud för volvons det säger ju det mesta, youtuba upp lite mittmotor ferraris med V8a och lyssna, fy fan va härligt de låter.
Sen skiter jag i att de kostar en massa pengar och att inet jag har råd med en.
dock inget mot amazonen, det är ju ett coolt bygge absolut, men det är inet en Ferrari när det väl gäller pengar och användningsområde, jag säljer min Ferrai och ni får stå där med er amazon som högst troligt det ens är omöjligt tat få ut mer än derlar av vad den kostat att bygga för.
*D*å ska man ha äkta intresse helt enkelt, det har inet jag så att säga jag ser det som det är bara, jag åker hem i Ferrarin.
Silwer skrev:Så absolut kanske den coolate Amazon jag sett, fins den på nätet för några data föresten?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster