Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
phonthaisongthaisilk skrev:Jag vill inte vara"störig", men kanske jag gjort rätt när jag valde en enkel "Tyffe" ! Få rörliga delar =är förhoppningsvis inget som "spökar".
och är det så är det säkert solklart vad det är !!!
buckshot2000 skrev:Låter nästan som som laddarmen har kommit i fel läge , sitter blocken ihop ordentligt ?
Det är inget vanligt fel men jag har hört om det någon gång.
Det är en fjäderbelastad kula som går i ett spår/hål som ger cyclonen dess klickänsla i laddarmen.
Hipshot skrev:buckshot2000 skrev:Låter nästan som som laddarmen har kommit i fel läge , sitter blocken ihop ordentligt ?
Det är inget vanligt fel men jag har hört om det någon gång.
Det är en fjäderbelastad kula som går i ett spår/hål som ger cyclonen dess klickänsla i laddarmen.
Ja... jag förmodar det, har ärligt talat inte en susning.. det finns ett litet litet spel för laddarmen lodrätt så att säga men det känns inte som det är för mycket fladder. Blocken, dras de ihop vägrätt? Sitter tre insex skruvar på sidan har jag sett..
Mvh!
phonthaisongthaisilk skrev:Tillbaka till ämnet !!
Häromnatten såg jag en lille som stod i ett buskage och fixade med något
långsmalt,uppskattningsvis ca 90-100 cm ...... Jag spanade en lång stund för att efter ett tag till min förskräckelse upptäcka att det var en
"Cyclone" Mycket skumt tänkte jag då !!
Såg sedan att han var irriterad över något, och tänkte då mycket lättad att han sedan hade problem med den lilla stålkulan...............
Mycket skumt det här med Cyclone grabbar,
Förlåt mig grabbar Kunde inte låta bli !
Byter tråd nu !!!![]()
![]()
Hipshot skrev:Ja... jag förmodar det, har ärligt talat inte en susning.. det finns ett litet litet spel för laddarmen lodrätt så att säga men det känns inte som det är för mycket fladder. Blocken, dras de ihop vägrätt? Sitter tre insex skruvar på sidan har jag sett..
Mvh!
Ola skrev: Jag har ju en Monsoon som bygger på Tyffe block , den har gått dryga
35 000 skott nu.
Visst börjar blocket bli slitet , men det håller nog minst 35 000 till..
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster