Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:Vi har fått in ett mycket fint sponsorpris till Scandinavian Open i field target från Fondprodukter..!
Priset är ett Nikko Stirling Diamond 10-50×60 MDIR kikarsikte...!
Stort tack till Fondprodukter..!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Sweron skrev:Vore det inte bättre att helt enkelt se till att det blir fint väder på tävlingsdagen?
Sweron skrev:Ska vi inte byta lite snabbt till på lördag istället?![]()
börne skrev:Sweron skrev:Ska vi inte byta lite snabbt till på lördag istället?![]()
Va fan måste det regna för på varje tävling!???
Fostrande eller inte... Regn tar bort all glädje med att vara ute oavsett vad man ska göra enligt mig
Sweron skrev:Det jag fann irriterande med regnet i Onsala var att kikaren immade igen så förbannat. För övrigt var det väl ok.
info@hafner.se skrev:Ska bli skitkul, blir min absolut första FT upplevelse, ska prova på i debutant.Hoppas vädret blir ok.
Rudolf91 skrev:börne skrev:Sweron skrev:Ska vi inte byta lite snabbt till på lördag istället?![]()
Va fan måste det regna för på varje tävling!???
Fostrande eller inte... Regn tar bort all glädje med att vara ute oavsett vad man ska göra enligt mig
"Varje tävling" var väl att ta i..
När jag sport-dyker så är rutinen att spotta i insidan av cyklopet och ”smörja runt”. Det hjälper mot imma i masken/cyklopet. Något att testa?Rudolf91 skrev:Sweron skrev:Det jag fann irriterande med regnet i Onsala var att kikaren immade igen så förbannat. För övrigt var det väl ok.
Och mina glasögon
Sweron skrev:När jag sport-dyker så är rutinen att spotta i insidan av cyklopet och ”smörja runt”. Det hjälper mot imma i masken/cyklopet. Något att testa?Rudolf91 skrev:Sweron skrev:Det jag fann irriterande med regnet i Onsala var att kikaren immade igen så förbannat. För övrigt var det väl ok.
Och mina glasögon
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst