Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:frågar inte de som tävlar i FT utom de "vanliga" luftpumpentusiaster
gubbe skrev:Jag tycker inte man måste välja.
Chris skrev:Nej Gubbe, det är sant... man måste faktiskt inte välja bort det ena eller andra.
menade inte heller att ni som tävlar inte fick svara
bara ur tävlingsperspektivet var det jag menade för vill man skjuta så precis som möjligt finns ju inga vägar förbi PCP
Nitro skrev:...Skjut och njut
JNar skrev:Håller delvis med, är dock grymt nöjd med min fx cyclone. Dock måste jag erkänna att jag är sjukt imponerad av några inom min luftgevärsklubb som i princip presterar lika bra som jag på FT (med 16J PCP) fast de skjuter med 10J fjäder. Jag sålde nyss mitt gamla FEG lg422 (inte tillräckligt bra för att våga ta med till klubben) och jag suktar nu på en riktig fjäderbössa (gärna 16J, ty jag skulle vara helt chanslös med 10). Tittat lite på hatsan 125 vortex, men efter att ha forskat på forumet inser jag att det nog inte passar.
JNar skrev: Dock måste jag erkänna att jag är sjukt imponerad av några inom min luftgevärsklubb som i princip presterar lika bra som jag på FT (med 16J PCP) fast de skjuter med 10J fjäder.
JNar skrev:Slängde in en köpesannons
Henno3 skrev:...Vill du vara kung på banan finns TX200 SR också till salu
Chris skrev:Henno3 skrev:...Vill du vara kung på banan finns TX200 SR också till salu
att vara en bra skytt tillhör ju detta påstående då räcker det inte med bara en fin bössa
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster