Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Tack för ert stöd allihop! Det blev ett dubbeltack där till och med... hur det nu gick till
Silwer skrev:Tycker ändå att det ör ett rent pcp forum tyvärr.
Helst 16j, licens osv.
För de involverade i det är det praktiskt att få avvikande trådar finns.
Själv gillade jag OT trådar, många garv har de givit.
Att jag nte kan få samlarvapen att bli mer än det är beror givetvis på få som håller på med sånt och kanske känner de ingen samhörighet med moderna skyttar.
Saken är att det säljs nassor av fjädervapen, men ngen kvalitet i trpdar har visat sig, de ör klart mindre hjälpsamma mot varandra och egensinniga.
En meningslös sak är de två inläggen innan man får annonsera, ta bort det.
Det enda det ger är helt ointressanta tvångsinlägg av nån helt ointresserad.
Silwer skrev:Sen blev det tyst
Då ingen tråd startades om ev förändringar är det inte intressant med några tolkar jag det som, därför skrev några här.
Att folk inom ledning håller på ändrar inget då alla aktiva tycker xakt likadant.
Jag tror det hela mest är prat, som jag skrev funkar forumet bra för tävlande och saker kring detta, nya pcper mm så de har inte ont.
Man bör nog bemöta alla oavsett om man tycker de är dumma och har fel.
Men nu har jag inget att göra med vad de nu är för elitgrupp det pratas om att göra så jag kan inget göra bara skriva hur jag hade gjort.
Om det så vore "passar det inte så kan ni dra" är bättre än inget imo.
Leopold skrev:Som redan annonserats av Daniel så har luftvapen.info nu en ny ägare: undertecknad!
Jag har varit med ett antal år på forumet, blev medlem 25 oktober 2010.
Daniels tankar med forumet - som jag tolkat det - är svåra att sammanfatta i en mening men det handlar mycket om att luftvapen.info ska vara en plats där man bemöts med nyfikenhet och respekt, en välkomnande attityd där alla kan känna sig delaktiga i diskussionerna. Framför allt fokuseras luftvapen i alla former men även annat kan diskuteras. Vi behöver inte gå in i detalj på forumpolicyn men det syns en del av tankarna där.
Jag kommer att göra mitt bästa för att vårda denna forumanda med hjälp av er alla och forumets utmärkta moderatorer, och tar tacksamt emot idéer om hur vi kan utveckla forumet vidare. Mvh Leopold
Clumber skrev:För en ovetande ,men luktar det inte lite brandrök ?
börne skrev:Många som vägrar FB... Jag bland annat.
Men man kan väl ha det så alla kan se, FT Sverige har ju en FB sida där jag kan läsa i alla fall, då fungerar det ju.
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster