Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zpiff skrev:Hojta till när du är i Eskilstuna, jag bor där! :-D
Skyddsjägarn skrev:Hoppas inom en snar framtid också kunna bjuda på Prova på FT då en Field target avdelning ska startas i Höganäs på Kullens PSK. 50m bana och en 300 m att sätta ut stationer på återkommer i ärendet/ Skyddsjägarn
ubbe skrev:Kanske är dax för återfall
Silwer skrev:Prästbetyg måste uppvisas.
Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
Var = Relativt centralt i Skåne
anders.hansson skrev:Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
Hej. Jag är intresserad. Jag bor i Svalöv.
Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
KullBilly skrev:Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
Spännande! Funderar själv på att leta upp lämplig klubb i Skåne, men det bakomliggande syftet är ju att få känn på skyttet.
Hsmerkel skrev:Finns det fler platser att prova på detta? Ser onekligen kul ut.
Hsmerkel skrev:Nynäshamn
XY1 skrev:Hsmerkel skrev:Nynäshamn
Vi har Field Target på programmet!
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:KullBilly skrev:Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
Spännande! Funderar själv på att leta upp lämplig klubb i Skåne, men det bakomliggande syftet är ju att få känn på skyttet.
Ska försöka ro ihop något tänkte jag.
Alias1905 skrev:Vi är två personer bosatta i Höör-trakten som också är intresserade av att börja med Field Target.
Om det finns möjlighet även denna sommar så träffar vi gärna upp lokala utövare och provar på, drömmen är ju en lokal klubb.
Mvh K
Alias1905 skrev:Nitro skrev:KullBilly skrev:Nitro skrev:Förvisso ingen klubb men kanske jag anordnar något hemma hos mig på min mark 2020.
Ska försöka ro ihop något tänkte jag.
Vi är två personer bosatta i Höör-trakten som också är intresserade av att börja med Field Target.
Om det finns möjlighet även denna sommar så träffar vi gärna upp lokala utövare och provar på, drömmen är ju en lokal klubb.
Mvh K
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster