Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Vi skjuter även nu... vi har varit c:a 8 pers nu dom senaste lördagarna så det går bra att hålla lite distans till varandra. Men man är ju givetvis bara välkommen om man är utan några symptom.
Känner du dig symptomfri är du välkommen att komma förbi en lördag, vet inte hur många som kommer imorrn, ingen som svarat men det brukar alltid dyka upp några, jag ska i alla fall dit, är väl där från 10:30 skulle jag tro.
Testa på en gång ser vi inget som helst problem med, känner man att detta kan va skoj så kostar det 350kr i årsavgift, billigt nöje tycker jag![]()
Var en från Karlskrona som kom förbi förra lördagen & blev medlem.
Du är välkommen.
/Kent
börne skrev:Lite beroende på vädret men just nu ser fredagen ut att bli regnfri utom under morgonen med bara 2-5 m/s, sugen på att testa på 100 meter med 22lr, någon mer som är sugen på 100m under förmiddagen på fredag?
Vilka tavelhållare fick man nu använda, har frågat men blir inte klok på hur man ser skillnad, men kanske syns tydligt när man väl kollar
Batistuta skrev:Kanske det
Nitro skrev:Behöver egentligen vara hemma och forma en ny yttertrappa, men det är kanske inte helt omöjligt att jag kommer upp på fm. för att sen åka hem och jobba efter lunch.
börne skrev:Hoppas det kommer lite folk imorrn
Sako Finnbear skrev:Lustigt att ni inte fick till inskjutningen. Kan något ha hänt med kikare eller bössa tro?
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Lustigt att ni inte fick till inskjutningen. Kan något ha hänt med kikare eller bössa tro?
Fel ordval ser jag... problem med klicktabellen som inte stämmer med verkligheten längre, vi hade ingen kronograf att kolla med på plats, ändras farten stämmer ju ingenting som man markerat upp på olika avstånd längre.
nha skrev:Är föreningstävlingen öppen för noviser utan medlemskap?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster