Kul att få testa på det här med
FT... jo det var lite så det kändes, alla utom Leif har nämligen inte skjutit
FT sedan antingen Höstlaxen eller våran klubbtävling i oktober förra året.
Man kände igen sig men jäklar vad ringrostiga man var
Inte gjorde vädret det lätt för oss heller, regn & blåst. Vi valde därför att lägga banan från 50 & 300 hallen, lite synd för det är ju betydligt mycket trevligare att va i skogen när man sysslar med
FT
lite bilder samt resultat, önskar vi blivit fler, bara 6st skyttar som ville va med & leka idag. Plus nha som bjöd in sina nära & kära idag.
peter68 vann fjäder 16J överlägset & tog hem guldet
För att följa länken så måste du registera dig.nha med gäster... sonen med flickvän tyckte det var kul & det är kul att höra för oss som håller på med skytte
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis & jag gick ihop... Hennes första mål, ett 15mm som trillade i fri & stående ställning.
För att följa länken så måste du registera dig.Hon klarade av stående bättre än knä idag... tycker själv att knä kan vara knepigt, man skulle tränat det oftare
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro med ett stadigt grepp om sin dubbelhamster.
För att följa länken så måste du registera dig.Ser ut som om det är skoj med
FT tävling
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro... också ringrostig, han klagade på att stående inte fungerade idag.
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis siktar in sig på ett mål borta vid trästammen.
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro samlar sig inför utmaningen att få ner fallmålet med 25mm hitzon... inget jättelångt avstånd men dagens vindbyar var inte att leka med.
För att följa länken så måste du registera dig.Nu ska den ner... fast det vill den inte i stående, den föll i fri & knä i alla fall. Fick ner 15mm reducerade & 49 meters målet i stående så får väl va nöjd & jag liksom peter68 vann min klass 45J
PCP.
För att följa länken så måste du registera dig.AT44? gick det bra för idag, den enda av oss som tränat
FT under skyttelördagarna vilket gav utdelning då han vann 16J
PCP klassen med överlägset bästa poäng idag.
För att följa länken så måste du registera dig.Blev att grilla i hallen, det var regnigt & blåsigt så mindre skoj att sitta ute idag.
För att följa länken så måste du registera dig.janned som man inte sett sedan i julas kom idag.. du har varit saknad kompis
För att följa länken så måste du registera dig.AT44? & Nitro var inte klara, men det visste inte grilltändaren. AT44? tyckte det var psykologisk krigföring
För att följa länken så måste du registera dig.William (Hoppas det blev rätt) Tyckte att detta var skoj
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro ger sig på den lilla 15mm:aren.
För att följa länken så måste du registera dig.Här testas min bössa, kul att det var som han visste hur allt fungerade, jag förklarade inget & han vevade på med sidohjulet, hittade fokus, utan att fråga klickade han in sig...
För att följa länken så måste du registera dig.Smack där satt den
För att följa länken så måste du registera dig.Fick tyvärr inte med janned på skyttebild idag
Resultatet efter dagens skytte.
Fjäder 16J.
Peter. 13p
Fri. 6p
Knä. 4p
Stå. 3p
PCP 45J.
Kent. 19p
Fri. 8p
Knä. 7p
Stå. 4p
PCP 16J.