Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:Tänk på att det bara är 7.5j i Tyskland.
Desaleux skrev:inte i lager är vad en googling ger i svar om lager statusen finns bara HW 35 och Hw 97 i lager.
Kaxe skrev:Skam den som ger sej, nu kom en ny firma upp när jag sökte som jag inte sett tidigare, Walter Borg Jakt å Fritid som hade HW 50S på lager så beställt där,![]()
Knotvillage skrev:Kaxe skrev:Skam den som ger sej, nu kom en ny firma upp när jag sökte som jag inte sett tidigare, Walter Borg Jakt å Fritid som hade HW 50S på lager så beställt där,![]()
Tobbe hade på lager. Dock bara 22.
börne skrev:Kollat här... För att följa länken så måste du registera dig.
Men det är väl så med många prylar just nu... Det pågår en pandemi, vi har knegat på som vanligt här hemma så lätt att glömma att resten av världen har legat nere en lång tid & inte tillverkat saker i samma takt som vanligt. När det kommit igång är det svårt att komma ifatt så det kommer väl vara så här ett tag.
Väntar själv på att en handlare ska få fram lite custom delar till en av bössorna men det har inte funnits i lager på lång tid nu.
Knotvillage skrev:Är bara pipvikt.
börne skrev:Knotvillage skrev:Är bara pipvikt.
HW30S finns med ljuddämpare i fyra olika paket från Sportwaffen. Står klart & tydligt att det är med Schalldämpfer = ljuddämpare. Ser enligt mig inte bara ut som en pipvikt.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Knotvillage skrev:Är bara pipvikt.
HW30S finns med ljuddämpare i fyra olika paket från Sportwaffen. Står klart & tydligt att det är med Schalldämpfer = ljuddämpare. Ser enligt mig inte bara ut som en pipvikt.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:Ja det där måste vara ljuddämpare?
Wallace skrev:Verkar säkrast att beställa med öppna riktmedel.
Knotvillage skrev:Wallace skrev:Verkar säkrast att beställa med öppna riktmedel.
Bästa är ju att beställa en HW97 som helt saknar sikte...
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster