Sportsmantarget.com

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Sportsmantarget.com

Inläggav vector 23 jul 2008, 20:21

Hallo, er det noen på dette forumet som kjenner til För att följa länken så måste du registera dig.

??

Jeg har bestillt en B-51 med kikkert og div derfra men begynner å lure på om dette er et seriøst selskap. Har etterlyst min bestilling og spurt om den blir sendt snart, siden det er en uke siden jeg bestillte og betalte via Paypal. Fikk til svar at de ville sende trackingnr snart, men enda ikke noe og det er to dager siden. Jeg frykter at jeg har blitt lurt, men håper at andre her inne har handlet fra dem tidligere og kan berolige meg med at alt går i orden til slutt.
vector

Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Inläggav Phonta 23 jul 2008, 20:25

Hej !

Har hört att företag i USA inte skickar vapen till Europa , vet inte varför men checka upp det hela , de måste väl rimligtvis ha en kundsupport.

ganska mycket pengar att "losa " antar jag !

:smt072
Den som inte frågar får aldrig veta
Phonta

Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 3 gånger i 3 inlägg

Inläggav vector 23 jul 2008, 20:31

Joda de sender til Norge og de fleste andre land ifølge dem selv, men jeg er redd for at dette er et bogus firma som tar pengene dine og ikke sender noe likevel, håper jeg tar feil........ hmmmm
vector

Inläggav Phonta 23 jul 2008, 20:57

Hur länge har du väntat ??
Phonta

Inläggav Phonta 23 jul 2008, 21:02

:-) rlåt , jag ser nu att du säger en "uke" det är nog lite snart att "måla fan på väggen". Jag skickar ibland efter från USA och det brukar ta kanske en vecka för att sedan få trackingnummer precis när varan når Sverige ! Vänta ett tag till eller försök få en kontakt med deras kundservice via email. Sedan tycker jag att du kan annulera ordern via email om du inte får svar samt kontakta Visa banken, då tänker jag att det blir fart dom är nämligen mycket rädd för detta i USA.
Phonta

Inläggav vector 23 jul 2008, 21:30

Takker for svar. Ja jeg får bare vente noen dager til og se om det hender noe. Satser på at ting går iorden
vector

Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat