Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Larsson skrev:Inte erase:a grannkatter.
Silwer skrev:Hhehe en kompis lyckades skjuta en halvstor fågel i bakhuvet med en PB markör, den blev knockad.
Jag hindrade dock att det sköts nåt mer på den, tyckte lite synd om den och att det fick räcka med nocken, det var ingen mås eller kråkfågel heller.
Död av painball bollar kändes elakt helt enkelt.
Silwer skrev:Hhehe en kompis lyckades skjuta en halvstor fågel i bakhuvet med en PB markör, den blev knockad.
Jag hindrade dock att det sköts nåt mer på den, tyckte lite synd om den och att det fick räcka med nocken, det var ingen mås eller kråkfågel heller.
Död av painball bollar kändes elakt helt enkelt.
soul skrev:Måste vara rätt bra anslagskraft i en sån där kula ändå.
soul skrev:Måste vara rätt bra anslagskraft i en sån där kula ändå.
Larsson skrev:soul skrev:Måste vara rätt bra anslagskraft i en sån där kula ändå.
Det behövs inte ens paintball, redan airsoftbössor har gott om kraft...
ronnefalk skrev:
Air Arms Prosport .22
Visst är stocken snuskigt vacker..![]()
Här sneglat på denna bössa länge. Tycker faktiskt att det är den vackraste fjäderbössa som gjorts. Skjuter bra gör den också.
Kommer att köra den med originalfjäder så länge. Upplever den som mycket behaglig som den är.
Silwer skrev:Fast ,med paintball hade man enna jävla blåmärken, det är tuffare helt enkelt, mesar använder plastkulor och leker med
ronnefalk skrev:Var hos Tobbe i fredags. Fick med mig denna goding hem... Air Arms Prosport .22
Visst är stocken snuskigt vacker..Här sneglat på denna bössa länge. Tycker faktiskt att det är den vackraste fjäderbössa som gjorts.
Skjuter bra gör den också. Kommer att köra den med originalfjäder så länge. Upplever den som mycket behaglig som den är.
RobertSt skrev:Jani. Sitter här och har laddat hem en tutorial på Mac OS Lion. Jag har nog redan tappat hakan, flera gånger! Varför har inte Windows Views? Var är dockan? Hur kan jag se dokumenten pga deras typer? Air-drop. Allt detta går ju i Lion! Och nu (äntligen) kan man 'resiza' fönstren i alla hörn! Tom fler hörn än Windows. Jag börjar fatta varför Mac- folket gillar sin plattform så mycket! Och dessutom: det är ju UNIX-baserat! Det är ett OS jag gillar skarpt. Där användarna alla kan vara admin, men bara EN som kommer åt kärnan!
Silwer skrev:RobertSt skrev:Jani. Sitter här och har laddat hem en tutorial på Mac OS Lion. Jag har nog redan tappat hakan, flera gånger! Varför har inte Windows Views? Var är dockan? Hur kan jag se dokumenten pga deras typer? Air-drop. Allt detta går ju i Lion! Och nu (äntligen) kan man 'resiza' fönstren i alla hörn! Tom fler hörn än Windows. Jag börjar fatta varför Mac- folket gillar sin plattform så mycket! Och dessutom: det är ju UNIX-baserat! Det är ett OS jag gillar skarpt. Där användarna alla kan vara admin, men bara EN som kommer åt kärnan!
Alltså, det är det jag säga Applegrejor ger skador som sen kan bli omöjliga att rätta till
ronnefalk skrev:Var hos Tobbe i fredags. Fick med mig denna goding hem..
För att följa länken så måste du registera dig.
Air Arms Prosport .22
Visst är stocken snuskigt vacker..![]()
Här sneglat på denna bössa länge. Tycker faktiskt att det är den vackraste fjäderbössa som gjorts. Skjuter bra gör den också.
Kommer att köra den med originalfjäder så länge. Upplever den som mycket behaglig som den är.
ronnefalk skrev:Kommer att köra den med originalfjäder så länge.
ronnefalk skrev:Tycker faktiskt att det är den vackraste fjäderbössa som gjorts
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster