Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ubbe skrev:Nu är det 16dagar kvar till Falun träffen , är ni laddade för drabning![]()
Hur många är det som tänker komma dit ?
Jag är given och tänker försvara min klass stenhårt
Kizmiaz skrev:Ogster funderar på att byta pizza-racern mot en våldtäktsbuss så att han får med sig alla bössorna...
Jonas skrev:Jag ska försöka komma med husvagnen men som vanligt är det 3 som bestämer hemma hos mej å vi är 4 i familjen å vem tror ni är den som inte bestämer något.ogster har du större bil med dej denna gång.
ogster skrev:Kizmiaz skrev:Ogster funderar på att byta pizza-racern mot en våldtäktsbuss så att han får med sig alla bössorna...
Behöver ingen våldtäktsbuss då jag alltid har med mig filt i bilen![]()
Men det är inte omöjligt att jag kommer pizza resärn då klimatanläggningen strular i andra bilen, efter 40minuters körning så vinklar skiten om luftspjällen så all kallluft stannar kvar i instrumentbrädan
Rickard skrev:Jag har det lite het om öreonen den 16:e. Jag hård annonserar i lokalpressen och via lokalstationen Rix FM hela veckan med tyngdpunkt på lördag den 16:e. Jag blir bakom disken. Men om allt fungerar så kommerjag ner till Gbg
fxhunter skrev:Rickard skrev:Jag har det lite het om öreonen den 16:e. Jag hård annonserar i lokalpressen och via lokalstationen Rix FM hela veckan med tyngdpunkt på lördag den 16:e. Jag blir bakom disken. Men om allt fungerar så kommerjag ner till Gbg
tsss du ska ju vara bakis då.. kommer ju finbesök den 15:e
Rickard skrev:fxhunter skrev:Rickard skrev:Jag har det lite het om öreonen den 16:e. Jag hård annonserar i lokalpressen och via lokalstationen Rix FM hela veckan med tyngdpunkt på lördag den 16:e. Jag blir bakom disken. Men om allt fungerar så kommer jag ner till Gbg
Det blir säkert ett par kallaFrugorna får hålla koll på grillen
Rickard skrev:Men om allt fungerar så kommer jag ner till Gbg
Lasse skrev:Rickard skrev:fxhunter skrev:Rickard skrev:Jag har det lite het om öreonen den 16:e. Jag hård annonserar i lokalpressen och via lokalstationen Rix FM hela veckan med tyngdpunkt på lördag den 16:e. Jag blir bakom disken. Men om allt fungerar så kommer jag ner till Gbg
Det blir säkert ett par kallaFrugorna får hålla koll på grillen
Fyllekalas eller![]()
BucketMan skrev:Jo just ja... en fråga, nån som vet var / hur man anmäler sig??? Måste man vara medlem i nån skytteklubb??
Daniel O skrev:Onsala Lgk poppar upp där man minst anar det...hehe.
Synd bara att Rickard hade gömt sig...
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster