Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Beangan skrev:Jag bryr mig inte om mitt reggnummer syns.
här kommer några bilder på mina inköp idag :D
...
Beangan skrev:Låt dom komma säger jag bara
Beangan skrev:här kommer några bilder på mina inköp idag :D
Jazz skrev:Fundera lite på en sak ni andra med i klubben kan fundera på. Ska vi börja utföra tester som vi sedan publicerar. Dels har vi många olika vapen. Detta då skribenter, både inhemska och utländska får betalt för vad de skriver om. De får inte betalt för att opartiskt granska.
Jazz skrev:Jag tyckte den var kul att skjuta med. Kul att träffa på ett vapen som har lika bra avtryck som Theoben. Riktigt fint vapen.
Det som inte skrivits om ännu från dagen är att Görgen gjorde en stor test med Airsplitters där han jämförde Hatsans Airsplitter med Fx. VI som höll koll på det hela var väl överens att de var lika bra. Hatsans var bäst på precision och Fx var bäst på sprida träffbilden.
![]()
![]()
Beangan skrev:hatsans vägde väl mindre med?
Frank69 skrev:Tackar alla för bilderna ni har lagt upp och JRS för den fina filmen!
JRS skrev:den fina gemytliga stämningen kom i alla fall fram på en minut. MVH JRS
Don Tomaso skrev:Hmmm.. 5 kritor, 20 skott och 100m, verkar som jag kan ha mina kritor länge innan jag träffar (.22 i 10J) lär väl inte orka fram ens.
![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster