Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Görgen skrev:sen går du bort dit och stoppa i kulorna i bössan igen och skjuter sista biten till 100 meter.
Jazz skrev:Svår skjutet och kallt. Tror inte det blir så bra resultat. Dett där förslaget som Görgen hade att skjuta äpplen på 300m kan vi nog glömma. Blir väl mest att sitta framför kaminen och grilla korv.
![]()
![]()
![]()
Beangan skrev:Så stora grejer? Ni som pratade om äpplen på 1000m sist
Leopold skrev:Kylskåpskall nordanvind med 15 m/s... brrr. Åt vilket väderstreck ligger tavlorna? Tänker att 10 J på 50 meter kan bli litet lurigt...
Don Tomaso skrev:Självklart kommer jag!Det är bara att dra på långkallingarna mm
Någon måste ju komma sist i månadstävlingen och så som min sprider så blir det ju lätt för er andra.
Tror att tavlorna ligger åt nordväst.
Jazz skrev:Inga problem , jag kommer. Tobbe skulle med försöka ramla in. Roligt om det blir mer än jag som kör med grisbössor.
![]()
![]()
Görgen för h..te packa innan jag kommer och hämtar dig![]()
![]()
Görgen skrev:Jazz skrev:Inga problem , jag kommer. Tobbe skulle med försöka ramla in. Roligt om det blir mer än jag som kör med grisbössor.
![]()
![]()
![]()
Ring då mer än tre timmar innan du kommer, hur fasen ska jag annars hinna både vakna och packa allt.
Beangan skrev:Görgen skrev:Jazz skrev:Inga problem , jag kommer. Tobbe skulle med försöka ramla in. Roligt om det blir mer än jag som kör med grisbössor.
![]()
![]()
![]()
Ring då mer än tre timmar innan du kommer, hur fasen ska jag annars hinna både vakna och packa allt.
3 timmar?? Jag kan ringa när innan jag åker hemmifrån så blir det kanske lagom
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster