Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johnny FX skrev:Eller så köper man ett av mig,
Färdigt med maccarituning för 3000
Nitro skrev:Ja nu har jag börjat titta i Tyskland efter fwb 300 s. Grabben vill ju också ha ett sånt.
Jag har hittat ett för 225 eur. 250 med frakt. Det ser riktigt fint ut på bilderna, typ nyskick.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
I så fall kan jag nog inte låta bli trots att jag redan överskridet budgeten denna månad.
outcastkona skrev:Johnny FX skrev:Eller så köper man ett av mig,
Färdigt med maccarituning för 3000
lägg den under säljes, där det hör hemma
Nitro skrev:Yes, nu är det beställt, så nu går jag i väntans tider.
Superbee skrev:Ja visst är det svårt att inte bli impad av passformen och toleranserna?
Kommer troligen aldrig nyproduceras ett lika vältillverkat fjädervapen, det blir helt enkelt för dyrt idag.
Men som sagt kanske Walther LGV kan bli något, den som lever får se
Frank69 skrev:Och vapnets skruvar har sin färgplombering kvar...
outcastkona skrev:Superbee skrev:Ja visst är det svårt att inte bli impad av passformen och toleranserna?
Kommer troligen aldrig nyproduceras ett lika vältillverkat fjädervapen, det blir helt enkelt för dyrt idag.
Men som sagt kanske Walther LGV kan bli något, den som lever får se
kul tanke men jag undrar om det inte skulle gå att ny producera. för om du räknar med inflationen under 300s storhets tid ca 1979, och ett pris på 10k
det motsvarar i dagens penningvärde 34,197:- så jag tror nog att geväret skulle bli billigare i dag då vi har mycket datoriserade och exakta fräsar å svarvar.
äää tänker ni nu skulle jag aldrig köpa.. tänk om tänk rätt
på den tiden var det den mest högteknologiska tävlings vapnet som fanns, dagens fwb 700 alu värsting är 2012 års motsvarighet till 300s 1979. ligger inte så långt ifrån det priset idag
Superbee skrev:Tomaz har bra tips för att få ut glidpinnarna, hjälpte mig med tips då jag hade problem.
Tipset löd att vinkla släden lite lagom och klappa till så åker dem med.
Utförs på egen risk, men fungerade kanon för mig!
Superbee skrev:Tomaz har bra tips för att få ut glidpinnarna, hjälpte mig med tips då jag hade problem.
Tipset löd att vinkla släden lite lagom och klappa till så åker dem med.
Utförs på egen risk, men fungerade kanon för mig!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster