Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Njä ok tillbringar du många timmare att skjuta i ett oventilerat rum ofta kanske det är ohällsosamt, annars är jag tveksam faktikst.
..
losdrivare skrev:losdrivare
GunnarT skrev:GunnarT
Frank69 skrev:Frank69
Görgen skrev:Görgen
thorgus skrev:thorgus
Leopold skrev:Leopold
Tomaz skrev:totalt
743 - 30X
Tomaz skrev:totalt743 - 30X
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Avstånd 30m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Skytte vid stugan idag, lite blåsigt och småkyligt men ändå gott med ett mera varierat skytte.
gubbe skrev:Bössa AA EV2 MK4
Leopold skrev:gubbe skrev:Bössa AA EV2 MK4
Vafalls?
gubbe skrev:Snabbskytte mellan andra och tredje peroden.
thorgus skrev:För egen del dröjer det nog några dagar innan jag kan posta nån "dagens", feber, snor & hosta sätter stopp för närvarande
Leopold skrev:Bössa HW30sL, sikte 12x
Ammo JSB Exact 4.52
Stående 10m, 5x5 skott
För att följa länken så måste du registera dig.
Varken bra eller helkasst, bara som det blev ikväll. Bössan känns som att den behöver en bra mycket bättre skytt för att göra den rättvisa för tillfället så är det. Lättningen av pistongvikten via borrning har om möjligt gjort den ännu rappare och mer precis så jag har absolut inget att skylla på.
Litet alarmerande var att jag fått till fokuset på siktet såpass att jag ser hur det dammar till av blystoft vid varenda träff, inser att jag inte borde pyssla med detta inomhus. Det riktigt ryker till och man ser litet av effekterna på baksidan av tavlan... massvis av splitter och blydamm![]()
Positivt är att mina Peltor sport-tac är så ultrasnabba på att dämpa på och av att jag kan höra hur kulorna slår in i fånget på 10 m, i alla fall efterklangen. Man får se det positiva eller hur
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster