Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Tycker den liknar en trasig robotarm, då är Hunting varianten mycket stiligare.
Tomaz skrev:Steyr uppdaterar sin field target version av LG 110, med längre pipa, tub och framstock.
Även en kompensator, vattenpass, ny bakkapa och ett hand/knästöd anpassat för FT.
Konstuktörerna från Steyr var ju med och sköt i förra VM i field target, så de fick säkert nya ideer där hur de kunde förbättra bössan.
Silwer skrev:Fast inte så ny längre, det finns säkert en ny till vid det här laget.
Silwer skrev:
En ny Hunter fanns väl nu med en helstock, såg ut som nåt tänkt tat konkurrera med de engelska Theoben och Daystate kanske.
buggsson skrev:Vad tror ni om en sådan här hybrid? Det lilla jag ser gör att jag tror den verkar baserad på Match bössan beroende bl.a. på pipvikterna?
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:Då förstår jag namnet med 5 för antal skott
Tomaz skrev:buggsson skrev:Vad tror ni om en sådan här hybrid? Det lilla jag ser gör att jag tror den verkar baserad på Match bössan beroende bl.a. på pipvikterna?
Det är förmodligen den vanliga Match Connect, som det sitter 16J regulator i...
buggsson skrev:Tomaz skrev:buggsson skrev:Vad tror ni om en sådan här hybrid? Det lilla jag ser gör att jag tror den verkar baserad på Match bössan beroende bl.a. på pipvikterna?
Det är förmodligen den vanliga Match Connect, som det sitter 16J regulator i...
Jag hoppas få svar från Herr Varga i Tjeckien om ett tag då jag även ställt frågan till honom. Han har tre modeller till salu och man vill ju försöka få koll på vad det är man skall köpa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst