Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
MICKE4444 skrev:I dag har jag varigt ute på skjutbanan och skruvat ihop 3 st nya kulfång och gjutigt 2 st skjutbänkar a 90 KG st. Har även skruvat i hop stativ till betongbänkarna.
Så nu ska bara betongen lyftas på plats..........
I mongon finns det möjlighet att komma och prova på våra nya kulfång.Satte även upp ett par siluett mål i 30mm plåt.
För att följa länken så måste du registera dig.
moo-fi skrev:Jag har legat hemma med influensan så har inte orkat göra så mycket. Men när jag ser din signatur ser jag att det måste åtgärdas genast!
här är adressen till bilden: För att följa länken så måste du registera dig.
Vi kommer troligtvis kunna öppna för gäster i början av april. På söndagar.
MICKE4444 skrev:I dag har jag och Fredrich varit ute på banan för att skruva i hop några skjutbänkar. Vi gjorde 4 st med olika höjd på stolar så det ska passa dom flesta. Riktigt stabila är dom.
Gott om plats för både skytt,gevär och amoburkar eller vad nu man kan tänkas behöva för utrustning.
MICKE4444 skrev:I dag har jag och Fredrich varit ute på banan för att skruva i hop några skjutbänkar. Vi gjorde 4 st med olika höjd på stolar så det ska passa dom flesta. Riktigt stabila är dom.
Gott om plats för både skytt,gevär och amoburkar eller vad nu man kan tänkas behöva för utrustning.
moo-fi skrev:Dom där ser sjukt bra ut!!!Du (ni) är helt otroliga!
![]()
Synd att jag inte hade möjlighet idag, den där kofferten såg fin ut också, hade man bra gärna spanat in!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster