Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:Frank69 skrev:Idag är Feinwerkbau´s packningar till 300 serien gröna.
Jag hade aldrig sett gröna packningar till 300 förrns det började dyka upp sådana i höstas hos folk som hade handlat av sportec.
Av ren nyfikenhet mailade jag Feinwerkbau och frågade om de verkligen sålde gröna packningar eller om de gröna inte var original.
Så här svarade FWBPlease be informed that our sealings are usually in white or blue colour. We have sold the sealing in green colour but not anymore.
Silwer skrev:En Match igen eller uppgradering till Universial?
2 st fungerande är iofs inte fel för dig då du ju brukar prat om at tsonen skjuter också och då finns ju 2st.
Frank69 skrev:En rolig grej kan vara att ni tävlar om vapnet.
Så har bäste skytt vapnet.
Man kan ju göra så att man typ tävlar var 6:e månad om det, då gäller det ju att det skjuts regelbundet för att man får behålla det finaste vapnet...
Nitro skrev:I veckan så kommer mitt "nästan" nya FWB 300s. Jag vågar nog knappt pilla på det.
Nitro skrev:Mitt nästan nya FWB 300S. Bössan är orginal och orörd. Som orginal pippackning så sitter det en blå i denna bössa som är från -86. Jag samlade mod och bytte till Maccari.
Ligger här i orginalkartong.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster