Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Fy fan va fjantig den modellen var, den de trode skule slå med namnet "Viggen" alltså haha.
Om de hade kunat få den att gå rakt fram under acceleration kansek de tvarit nåt, flopp.
Silwer skrev:230hk, jo oj vilket drag, for över hela vägen ungefär, nä flopp.
Dudda skrev:Zippo skrev:Dudda skrev:Blev ett Hawke SW Tactical 6.5-20x42, UTG låga QD fästen samt Butler creeks. Mycket prisvärt sikte med ett riktmedel som är magiskt för luftvapenskyttet!
Rekommenderas varmt till de som jagar nytt sikte med relativt hög förstoring.
För att följa länken så måste du registera dig.
Åh fy fan jag är inte alls avis![]()
![]()
Snygg setup.![]()
Vart köpte du siktet?
Riktigt nöjd blev jag! Har provat många olika setups men detta känns 110% rätt! Siktet tog Tobbe på Hurricane hem på beställning. Tog ca 4 dagar.
Som av en händelse så trillade även en bi-pod, picatinny och vapenrem ner i lådan idag. Snart är bössan komplett!
Zippo skrev:Dudda skrev:Zippo skrev:Dudda skrev:Blev ett Hawke SW Tactical 6.5-20x42, UTG låga QD fästen samt Butler creeks. Mycket prisvärt sikte med ett riktmedel som är magiskt för luftvapenskyttet!
Rekommenderas varmt till de som jagar nytt sikte med relativt hög förstoring.
Åh fy fan jag är inte alls avis![]()
![]()
Snygg setup.![]()
Vart köpte du siktet?
Riktigt nöjd blev jag! Har provat många olika setups men detta känns 110% rätt! Siktet tog Tobbe på Hurricane hem på beställning. Tog ca 4 dagar.
Som av en händelse så trillade även en bi-pod, picatinny och vapenrem ner i lådan idag. Snart är bössan komplett!
Får man fråga vad siktet kostade?
Är väldigt sugen på ett sådant till cyclonen
Dudda skrev:4200:- blev det.
Zippo skrev:Dudda skrev:4200:- blev det.
Okej Tack för svaret.
(fortfarande avis på bössan)
AnToSe skrev:En HTC Flyer (Surfplatta)
Efter en veckas användning kan jag bara konstatera att jag är supernöjd.
Silwer skrev: annars var de ju biliga och bra iaf
Oden skrev:Det blev en BSA SuperStar MK I i cal .22. Den var f.ö i ett mycket trevligt skick![]()
Passar alldeles utmärkt i samlingen.
Silwer skrev:Jo sser lite roligare ut än min som jag faktikst rev ner fråbn väggen och gjorde nåt med idag för första gången på åratal.
Den hade gått i UK läge märkte jag phahaha typ 16J.
Lika ful som förr, men nu med kinesiskt rödpunkt som var defekt men som jag fått bättre, ska provads, kanske redan i morgon på tavla.
Måste hitta ammo bara, JSB är för tungt och går skitlätt i pipan på den, men jag har säkert nåt annat om jag söker lite, lite gammledagsdiaboler på 14gr.
Hade inte du en sån där redan? mins att vi körde en tråd om vad som var mk1och mk2 förut bla.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster