Av intresse plockade jag ner geväret för att se hur välbyggt det var. Faktum var att det var riktigt bra, kanske tom. över förväntan. Grym precision och helt enastående materialval/stål kvalitet. Allt rengjort och smordes in med grafitfett blandat med vapen fett från försvaret. Riktigt bra blandning förresten! Drog av några provskott på ett hemmabyggt trämål i lägenheten. Pinsamt värre! 175M/s va inte kul, skottet satte sog och med nageln kunde man peta bort det

Jag slängde mig på luren och ringde till enligt mig "Luftvapen gurun" i vittsjö, och beställde en titan xs fjäder på momangeln. Samtidigt införskaffade jag också ett ställbart Shirestone 3-9x40 kikarsikte med riktigt fint ljusinsläpp. Kanon sikte för 2000:- Följande dag hade allt landat och jag tryckte dit den mega kralliga fjädern, (originalfjädern såg ut som en Fiat bredvid en 360 modena...

med svettet hängandes från näsan. S...n va den va stark!!! Puh.
Var hemma hos föräldrarna i helgen och provskjöt monstret! Bästa draget jag känt alla kategorier. Kändes tom. lite i axeln... Med originalfjädern så anger weihrauch ca. 230M/s. Det här är klart över det! Xs fjädrarna äger. Ta mig på orden.

Uppskattningsvis 255-270M/s. Helvete vilket drag. Skjöt rakt IGENOM en ohyvlad 28x120 furuplanka på 15M avstånd med kråk magnum. Kulan med 1,3G tyngd och med luftmotstånd som ett tåg. Dessutom med en 5kronas precision på 30 m med stöd och liggandes på gräsmattan. Så här ska det va

Kommer aldrig tröttna på den här bössa
Jävlar va roligt........!
H.M Ar6 + Hawke Nighteye 6.5-20x50...