Fast det är väl värt den lilla stund det tar att byta till maccari imo, för en ännu bättre känsla tycker jag aif, bättre respons på nåt sätt, men vissa tycker de slammrar mer men det beror lite på vilken fjäder man ha rmed tror jag de värsta får ju ur 13J når då kanske det blir mer metalliskt än mer 10-11J som är vanligt.
Locktimen är bättre helt enkelt och jag tyckjer det sker utan nåt negativt mer än möjligen att de oftast tyvärr knäcker 10J gränsen lite vilket inte passar så bra för alla.
Vågart med det gröna då det ju knappast är en tactical eller mil standard bössa på nåt sätt, men alltså de är ju så vanliga de här och det går ju att sölipa bort om man vill, det är faktikst valnötstock på dem till mångas förvåning, men även original är den behandlad, man ser direkt om nån slipat på dem.
Själv locktitade jag den förbaskade pipvikt/pipdöljarmojen igår så det får väl härda lite så ska jag ge mig på lite tavlor igen, jag höll på at bli vansinnig sist då den varierade i höjdled trots att jag inet tycke jag gjorde nånting och det bar på korta 25m.
Kan bli lika igen, men ännu håller jag mojen skyldig då den bar hartyp kanske ett 7mm hål i sig och diaboilen ju ska igenom det med och den kunde vicka säkert 4-5mm iaf det måste påverka diabolen tycker jag.
På så kort håll förväntar jag mig i princip
PCP prestanda iaf.