Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:Nja nu har det nog blitt nått fel.
Min länk gick till ett 3-9x42 sikte...
Grymm bössa du har, byter du den mot mitt Diana 25?![]()
ogster skrev:Ni ligger flera timmar efter min beställning
BooMan skrev:ogster skrev:Ni ligger flera timmar efter min beställning
Hade de kikare hemma?
Jag la ju ordern i går kväll, men de ringde idag och sa att de inte har några hemma och att leveransen är försenad pga
jordbävning i Kina...![]()
Så om 1-3 v skulle de få hem dem... ev....
Men men... den som väntar på nåt gott...
Mika.G skrev:marhol skrev:Detta blev jag sugen på För att följa länken så måste du registera dig.
Skulle inte det sitta fint på min Cyclone? Tror du att det får plats med mediumhöga fästen?
Har ju inte fått byssen än så jag kan ju inte mäta...
Du måste ha höga fästen på 8-32/60, ser högt ut men går ej med mediumhöga. Se bild.
ogster skrev:BooMan skrev:ogster skrev:Ni ligger flera timmar efter min beställning
Hade de kikare hemma?
Jag la ju ordern i går kväll, men de ringde idag och sa att de inte har några hemma och att leveransen är försenad pga
Fick ett mail idag på en order bekräftelse å har inte fått nått samtal (ännu iallafall)
Så det lönade sig kanske att va först
scratchninja skrev:Tycker detta kikarsiktet är ganska så fett!!! Men det kostar ju därefter typ 14 laxar
Nightforce nxs 5,5-22x56 CM
skall tydligen användas flitigt utav amerikanska militären och polisen om man tycker sådan inforamtion är häftig
BooMan skrev:ogster skrev:Ni ligger flera timmar efter min beställning
Hade de kikare hemma?
marhol skrev:BooMan skrev:ogster skrev:Ni ligger flera timmar efter min beställning
Hade de kikare hemma?
Ringde dom från skyddat nummer?
I såfall har dom nog ringt till mej me
Micke skrev:OK, sorry jag blandar mig i, men varför i h-vete finns det inga mått i siktet? Man måste ju veta hur mycket fel man skjuter och förflytta riktpunkten därefter. Med lite streck och annat blir man ju inte klokare inför nästa skott.
Jag har ett sketet mil-dot sikte och det är tydligen den enda typen som finns på marknaden eller? Vad jag menar är att om man t.ex. kan titta och se "tre högt, två höger", efter första skottet vet man ju hur man ska rikta inför nästa (tre ner, två vänster). Men varför finns inget sådant?
/ Micke
spacelord skrev:bare lurte på en ting fulgte den solskjemen/forlengern med da du kjøpte ditt sikte?
kommer nok til å gå for et sånt sikte jeg også
Mika.G skrev:
Du måste ha höga fästen på 8-32/60, ser högt ut men går ej med mediumhöga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster