Diana 100 är för ovanlig och jag är inte så intresserad av att äga nåt bra för ovanlighetns skull för nåt sånt här och sen (ledsen Dianafans) så håller jag dem inte för att varit i elitnivå.
Nån senaste generationen kvittar för mig det är mer en fråga om användarvänlighet bara.
Och självklart priset, jag lägger liksom inte mer än 4000 på en vanlig FWB601 säg eller nåt, då får det vara.
Men det är ingen brådska precis, kul med en bössa jag inte sett förr, man tänker ju inte på att Steyr varit med särskilt länge alls så att säga så jag visste inet ens att en
SSP funnits liksom. LG1 tyder ju dock på en första bössa?
Anchutzen är inte supervanlig i Sverige direkt heller så ett utlandsköp är förmodligen det enda tänkbara om man inet springer på nåt så att säga.
Det är dock kul att veta lite om dem då jag aif inte gör det egentligen, i Sverige tycks ju
FWB varit i det närmaste allrådande om man ska tro det man hittar.
Men det är den där jäklans laddluckan på den, och för att trilskas med det då ska det vara "rätt" pris med för min del.
Endelsfäste är väl ok, det är ju ingen rekyl iaf.
Walthern är jag lite tvekande över då de inte tilverkar luftvapen alls längre och att ja ghaft problem med att få tag i nåt till en anna Walther jag har redan, fin men njä jag tror jag hoppar över en sån till normalpris iaf.