Det är en bärbar fotoskrivare för att skriva ut bilder åt turister, antingen med deras egna kamera eller med medhavd kamera. Allt är paketerat i en ryggsäck som gjorts i slöjden.
En ryggsäck för stationära datorer (desktop), plattskärm, tangentbord, mus, sladdar och lite till.
Datorn har man närmast ryggen, skärmen ligger mot datorn, upp och ner, med bildsidan mot datorn.
Designskyddad av PRV (2 registreringar)...
Rätt cool pryl faktiskt om jag får säga det själv. Finns inte i hela världen...
Så här ser den ut med locket överfällt:
För att följa länken så måste du registera dig.
Gissa kundkretsen..
Senast redigerad av Micke 19 aug 2008, 20:47, redigerad totalt 1 gång.
Helt rätt! Har två ungar 15 och 16år. Tröttnade på att skjutsa och hämta dem till LAN-partyn i tid och otid. Så jag gjorde denna. Funkar dessutom utmärkt på moped. Vikten hamnar bakom föraren på sätet, så den känns inte. Men jag var ute och knallade med denna några kilometer med en dator och en 20" skärm, och det funkade.
En son körde moppe 1.5mil till en polare och tillbaka, och det funkade ok.
Men förutom små lokala LAN-partyn har vi ju tillställningar av typen Dreamhack, med 10 tusen ungar. Merparten av dessa har stationära datorer - hur faen får de med sig allt skräp till Jönköping. Och det är bara i Sverige, och Dreamhack...
Hej jag brukar låta katten jaga laserpricken ute på vintern. (Sitter inne i köket och lyser ut) Värsta plogbilen. Funkar lika bra på grannenshund. Hunden får dunderdamp. Grannen sa till mig vad slö min hund är. He he he Tro fan det efter 25 min jakt på Den begärliga röda pricken!
Haha! Tja, jag vet inte hur den funkar på hundar...men är man elak kan man ju hänga upp manicken på en balkong eller så, på vinterkvällar, så kanske folk som är ute och rastar hundar blir lite överraskade när Fido plötsligt drar iväg som ett jehu...
För nog skriva något i bruksanvisningen om att den bara får användas inomhus...