Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Jösses grabbar vad ni är aktiva...
Man hinner ju knappt att ta sig hem från skyttet innan ni är igång o löser det praktiska.
Hur blir det på lördag?
Skall vi ha en bandag där vi hamrar o bankar som ett glatt gäng hackspettar o bävrar???
Beangan skrev:blir det ok så kommer kanske jag ner med.
päran skrev:Japp det kommer finnas div batteri maskiner dock ej vibrator men de kan man nog fixa till lördag ,tror det finns butik i karlskrona för såna kan fråga husis om nån vill ha
Jazz skrev:Nej Bengt kommer inte så jag får bära hundhuvudet om det kluddar. Men jag tror att jag har bra koll. Jag har ordnat virke som vi kan hämta på lördag. Folk har pm mig och frågat vad de ska ta med sig. Jo egentligen behöver vi allt som inte går på 230v, då jag inte vet var el aggregatet är. JRS frågade om motorsåg och det kan nog behövas. Men ni andra. Plocka med lite smått o gott så får vi se vad vi behöver. För er som inte vet så kan jag berätta att meningen är att vi ska bygga en permanent BR skjutbana. Den kommer vi dela med pistol skyttarna så det blir ju lite annorlunda att få ihop det. Detta kommer sedan att avlasta så vi har fler plattser att skjuta på. Ett kul problem som inte vi trodde vi skulle råka utför när Frank drog igång det. Vi är förövrigt i dags läget 30 aktiva LG skyttar.
Batistuta skrev:En liten rolig historia som utspelade sig igår.
Beangan skrev:
Mer lär komma senare
JRS skrev:Tackar er alla för en trevlig dag. Ett extra tack vill jag ge till Frank för dryck och glass i slutet.
Fastän du kontroll mätte allt och rev ner allt du inte var nöjd med.Med vänlig hälsning JRS
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster