Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Lite problem: Det står på skjut schemat att det inte är någon skjutning på Lördagen den 11/8. Även lördagen den 18/8 är inställd och flyttad till söndagen den 19/8. Vi planerade ju arbetsdag den 11/8. Är det någon som vet anledningen att vi inte förfogar över banan den dagen?
G.S skrev:En fråga till alla medlemmar, är det nån som ska till Laxå på skytte? Tror det är den 19. Tackar för en mycket trevligt skytte i lördes med!
Mvh
G.S skrev:En fråga till alla medlemmar, är det nån som ska till Laxå på skytte? Tror det är den 19. Tackar för en mycket trevligt skytte i lördes med!
Mvh
Frank69 skrev:Fick besked från ordföranden att vi kan använda banan på lördag den 11aug.
Så jag bokade den. Väl mött till skyttet!
päran skrev:Har kollat lite med en del av byggarna så det är lika bra att utlysa en ny arbetsdag för att fixa resten och sen när vi är klara kan vi ju njuta o träna tills tävlings dag , så kanske vissa kan visa vad skåpet ska ståså planerad arbetsdag är 11/8
Leopold skrev:Ska bli trevligt att träffas igen! Ju fler vi blir desto mer skytte antar jagFinns det el draget där ute?
Beangan skrev:Ingen el vid pistolbanan sist iallafall. Får se om jag dyker upp. Beror på vädret och hur pigg jag är imorgon bitti.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst