Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Beangan skrev:Ett Leapers SWAT 4-16X56 och ett BKL fäste till mitt FWB 300S
Sedan blev det 10 burkar JSB Exakt 4.52 till EV2an.
Oden skrev:Idag var det lite av Julafton mitt i sommaren. Det dök upp inte 1 utan 2 bössor på samma dag
För att följa länken så måste du registera dig.
En Bsa Airsporter carbin .22 och en Bsa Super Meteor MK III .22 i nästan nyskick. Gör sig alldeles utmärkt i samlingen.
Oden skrev:En Bsa Airsporter carbin .22 och en Bsa Super Meteor MK III .22 i nästan nyskick. Gör sig alldeles utmärkt i samlingen.
Bsa_Airsporter skrev:En Samsung Galaxy X-cover, en Mtech dolk och en Mtech Kukri kniv =)
erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:En Samsung Galaxy X-cover, en Mtech dolk och en Mtech Kukri kniv =)
Hur verkar telefonen? Jag skulle behöva en som pallar lite ibland...
Bsa_Airsporter skrev:erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:En Samsung Galaxy X-cover, en Mtech dolk och en Mtech Kukri kniv =)
den visade sig vara ett under idag :P tappade telefonen i en vattenpöl och X-covern visade sig vara vattentät som dom påstår![]()
är fortfarande smått ovan med telefonen i sig efter att ha haft Nokia och HTC enbart fram tills nu
erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:En Samsung Galaxy X-cover, en Mtech dolk och en Mtech Kukri kniv =)
den visade sig vara ett under idag :P tappade telefonen i en vattenpöl och X-covern visade sig vara vattentät som dom påstår![]()
är fortfarande smått ovan med telefonen i sig efter att ha haft Nokia och HTC enbart fram tills nu
Gött! Samsung gör bästa prylarna, iaf i normal prisklass...tycker jag.
Bsa_Airsporter skrev:erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:erik81 skrev:Bsa_Airsporter skrev:En Samsung Galaxy X-cover, en Mtech dolk och en Mtech Kukri kniv =)
Gött! Samsung gör bästa prylarna, iaf i normal prisklass...tycker jag.
Njaaa när det gäller hållbara och säkra telefoner till lågt pris tycker jag fortfarande Nokia gör bäst telefoner.
har en gammal Nokia 6680 som varit med sen den kom ut för 8 år sen ungefär och den har blivit överbackad med lastbil, tappad i vatten, kastad med och div annan misshandel och det ända som hänt med den är att färgen är nött o skadad lite här och var samt att en ny batterilucka fick införskaffastotalt pris: telefon vid köp 2700kr, luckan ca 200kr telefonen fungerar än idag och är min arbetstelefon
Daniel skrev:Riktigt riktigt snygg dudda....
Blir det att montera regulator i den ?
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster