Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
raz0r skrev:Det enda som är liiite störande är att de inte är belyst, varför jag överväger att handla från Progunner...
edit: samt att det är ett 4x12 (16?)
öberg skrev:raz0r skrev:Det enda som är liiite störande är att de inte är belyst, varför jag överväger att handla från Progunner...
Skall du ha det till vakjakt på gris eller räv/grävling i sena skymningen?
Annars så finner jag belyst helt meningslöst! (men det är min lilla egna uppfattning)
raz0r skrev:öberg skrev:raz0r skrev:Det enda som är liiite störande är att de inte är belyst, varför jag överväger att handla från Progunner...
Skall du ha det till vakjakt på gris eller räv/grävling i sena skymningen?
Annars så finner jag belyst helt meningslöst! (men det är min lilla egna uppfattning)
Äh, va inte sån nu :P jag råkar vara lite av en pryltok :D
Bsa_Airsporter skrev:Det ska medfölja fästen till detta sikte åxå eftersom det är ett Airkingmen om du vill va på säkra sidan så ring till Rickard på Progunner så hjälper han dig nog
Brodholm skrev:Bsa_Airsporter skrev:Det ska medfölja fästen till detta sikte åxå eftersom det är ett Airkingmen om du vill va på säkra sidan så ring till Rickard på Progunner så hjälper han dig nog
Blir att slå en pling imorgon. ska fan dit och handla för 10.000 typ
Det är 2x av allt då min polare ska ha samma grejjer
raz0r skrev:Brodholm skrev:Bsa_Airsporter skrev:Det ska medfölja fästen till detta sikte åxå eftersom det är ett Airkingmen om du vill va på säkra sidan så ring till Rickard på Progunner så hjälper han dig nog
Blir att slå en pling imorgon. ska fan dit och handla för 10.000 typ
Det är 2x av allt då min polare ska ha samma grejjer
Det ingår tyvärr inte fäste till siktet, så de får man köpa själv =)
Har redan ringt rickard om det :P
öberg skrev:Har du dollars så köp ett Sportmatch One Piece Rekyldämpad.
öberg skrev:Det är nog hugget som stucket.
Personligen hade jag nog valt hawke one pice.
Har du läst Guiden att montera ett kikarsikte? här på forumet.
Mooki skrev:Verkar som att PG har slut på OPM medium, hade tänkt mig ett Simalux Target 4-12x40AO med AccuShot medium fästen.
Ska jag vänta in fästena, eller byta spår och köra med Nikko-kikare istället?
Hur är det med Leapers? - verkar som att hela bunten har drabbats av belysningsnoja
Ska va' till en HW50 (förstås, eftersom det ligger i den tråden...), och har tänkt mig max 2000kr inkl. fäste.
En sak jag inte blivit riktigt klar över är om man måste ha höga fästen till 42mm-kikare, eller om det räcker med medium?
/M
Mooki skrev:Verkar som att PG har slut på OPM medium, hade tänkt mig ett Simalux Target 4-12x40AO med AccuShot medium fästen.
Ska jag vänta in fästena, eller byta spår och köra med Nikko-kikare istället?
Hur är det med Leapers? - verkar som att hela bunten har drabbats av belysningsnoja
Ska va' till en HW50 (förstås, eftersom det ligger i den tråden...), och har tänkt mig max 2000kr inkl. fäste.
En sak jag inte blivit riktigt klar över är om man måste ha höga fästen till 42mm-kikare, eller om det räcker med medium?
/M
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst