Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
MrBlarren skrev:Är det inte räfflor i pipan så skall du förmodligen ha rundkulor och dom är något mindre än 4,5mm har jag för mig
Kronan08 skrev:Jo jag vet att det sitter ju ett slagts magasin uppepå geväret där man kan ladda mer rundkulor! men man kan nog inte ha det magasinet om man ska ha ett kikarsikte på tror jag!
Kronan08 skrev:det här är ju helt sjukt!inte änd rundkulorna åker iväg.. så nu vet jag inte vad det är som spökar!!!
Luigi skrev:Att vapnet ryker ur pipan när du skjutit kallas "att vapnet dieslar", och det beror oftast på skit i pipan...
Kronan08 skrev:Absolut luigi... Men frågan är undra vart man kan lämna in bössan här i norrköping? För jag vill nog inte börja skruva i vapnet när jag inte ha en blekaste om hur vapnet fungerar på så sätt att jag skulle kunna få ihop det igen om du förstår hur jag menar!?
Men det som stör mig är när jag tog en tops och sköt iväg så flög han en bra jäkla bit men då är ju skillnaden på en tops och en kula är skälvklart vikten! Så man tycker ju att kula borde flyga i väg en liten bit men jag vet inte!Och alla andra som läser det här kan ju gärna adda mig på msn om ni har lust så kan jag skicka över bilder och kanske ett litet filmklipp om så önskas! så kanske någon kan hjälpa mig bättre!
Msn:surface165@hotmail.com
MVH/
KronaN
Kronan08 skrev:Absolut luigi... Men frågan är undra vart man kan lämna in bössan här i norrköping? För jag vill nog inte börja skruva i vapnet när jag inte ha en blekaste om hur vapnet fungerar på så sätt att jag skulle kunna få ihop det igen om du förstår hur jag menar!?
Men det som stör mig är när jag tog en tops och sköt iväg så flög han en bra jäkla bit men då är ju skillnaden på en tops och en kula är skälvklart vikten! Så man tycker ju att kula borde flyga i väg en liten bit men jag vet inte!Och alla andra som läser det här kan ju gärna adda mig på msn om ni har lust så kan jag skicka över bilder och kanske ett litet filmklipp om så önskas! så kanske någon kan hjälpa mig bättre!
Msn:surface165@hotmail.com
MVH/
KronaN
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster