Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
thorgus skrev:1, Är detta en bra/dålig/acceptabel skillnad i utgångshastighet?
2, Är det rimligt att anta att energin minskar till under lagstadgade 10j under 4m luftfärd med den kulan i den högsta uppmätta hastigheten?
Silwer skrev:Fast, vad har man den till, är ju typ slö som ett gammalt Oscar Will nästan?
PALLE_H skrev:Tänkte köpa en kronograf finns det någon som kan mäta både i f/s och m/s, de i märket crhony mäter antingen eller vad jag kan se.
moo-fi skrev:Det är väl bara de absolut billigaste Chrony modellerna som bara mäter antingen eller. Alpha och uppåt tror jag man kan välja. Eller?
PALLE_H skrev:Tänkte köpa en kronograf finns det någon som kan mäta både i f/s och m/s, de i märket crhony mäter antingen eller vad jag kan se.
Sabang skrev:Var köper ni era Crony?
Kollat Ebay, pris runt 100 us och sen ca 50 us i frakt....
eriwah-0 skrev:Jag har just bytt till gasfjäder i en Webley Tracker med några modifieringar med lätt pistong mm. Jag har bara provat några kulor i en träbitar då jag testade att allt funkade som det skulle. Den gick iaf in 20 mm och det skulle vara kul att se vilken hastighet kulan har nu.
Finns det någon på forumet som har en kronograf och ska ut och skjuta någon helg och har möjlighet att låta mig testa vilken hastighet kulan kommer upp i?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster