Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:
Nu släpade jag in en gris i mosken kanske men sån är jag ibland
Leopold skrev:En faktor som kan spela viss roll för en del är att det kastas skit till höger och vänster på forumen och att det skapar motvilja till att delta vid träffar.
Varför kan man inte vara lika hövlig online som på träffar IRL? För mig är det en gåta och jag vet att många vänder sig mot att en del visar upp en "image" online och en helt annan i verkligheten. Hur svårt är det att vara en och samma person hela tiden kan man fråga sig.
Nu släpade jag in en gris i mosken kanske men sån är jag ibland
ogster skrev:... akta så du inte får DO på dig.
Leopold skrev:Själv tycker jag frågan om vem som är mest lyckosam resultatmässigt för dagen är en rätt underordnad fråga.
Nu är det nog snarare så att det smäller för mycket därför att kommunen vill åt marken så det är nog inte ett realistiskt tips för det man nu inriktar sig på är att byggnaderna som dämpar ljudet ska bort. Och pga historiken skulle jag inte rekommendera nån att bygga skjutbana i Järfälla över huvud taget.GunnarT skrev:Kan tipsa att en kruvapenklubb mister sin plats här i Lövsta p.g.a. det smäller för mycket, så där kunde man kanske vara ......
Silwer skrev:10j är inget jag orkar bry mig i.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst