Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bsa_Airsporter skrev:Beställde detta för 2 veckor sen och idag fick jag hem sakerna
soul skrev:Den här köpte jag häromveckan:
Glock 17 9mm
Får duga för min ipsc satsning.
soul skrev:Jodå jag har ägt både glock 19 och glock 26 innan så jag tänkte prova glock 17 denna gången
Bsa_Airsporter skrev:soul skrev:Jodå jag har ägt både glock 19 och glock 26 innan så jag tänkte prova glock 17 denna gången
26'an är väl den där pyttelilla kompakta saken om ja inte mins fel?
Jag skulle vilja testa en Glock 19C 9x19mm dom verkar trevligare i rekyl än vanliga 19 är, visserligen är dom snälla i rekylen redan men 19C har juh kompensatorn i manteln så det skulle vara intressant o jämföra dom 2 =)
soul skrev:Bsa_Airsporter skrev:soul skrev:Jodå jag har ägt både glock 19 och glock 26 innan så jag tänkte prova glock 17 denna gången
Jag skulle vilja testa en Glock 19C 9x19mm dom verkar trevligare i rekyl än vanliga 19 är, visserligen är dom snälla i rekylen redan men 19C har juh kompensatorn i manteln så det skulle vara intressant o jämföra dom 2 =)
Stämmer bra det, den var riktigt trevlig att ha i ett inside the waistband holster, kändes knappt att man hade pistolen med sig. Kompensatorpuffrorna är lite svåra att få licens på tyvärr då det bara är openklasserna som tillåter dem.
Bsa_Airsporter skrev:soul skrev:Bsa_Airsporter skrev:soul skrev:Jodå jag har ägt både glock 19 och glock 26 innan så jag tänkte prova glock 17 denna gången
Stämmer bra det, den var riktigt trevlig att ha i ett inside the waistband holster, kändes knappt att man hade pistolen med sig. Kompensatorpuffrorna är lite svåra att få licens på tyvärr då det bara är openklasserna som tillåter dem.
Sant men skulle fortfarande vilja testa denmen äga nån? njaa då föredrar jag nog en FNH Five-seven =) lägre rekyl än 9mm men ett stort grepp.. enda nackdelen med den som jag såg
väger väldigt lite med! vid första anblick så fick jag känslan: "hmm airsoft-pistol?"
Men favoriten bland pistolerna är fortfarande en H&K USP .40
Silwer skrev:Nä jag hittade en här men polisen vägrade låta handlaren göra den licensfri, det glömmer jag aldrig.
En sån hittar man ju inte så lätt och bra skick med var det.
Oden skrev:Det är ju adaptern som man måste ha om man ska skjuta tex med .........pipvikt lr något
Ulf skrev:Oden skrev:Det är ju adaptern som man måste ha om man ska skjuta tex med .........pipvikt lr något
Barrelextender kallas de numera![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster