Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Vi hade detta uppe och diskuterade för att tag sedan och det var ganska många som var intresserad för att ta det på gevär(grönt kort).
Nu är min uppgift att börja ta emot anmälningar till denna kurs som är en en dags kurs som förhoppningsvis kommer hållas på skyttegården. Så fundera igenom detta och skicka ett Pm till mig om ni är intresserade. Kurserna är endast för medlemmar i klubben. Men det går bra att anmäla medlemskap och sedan anmäla till kursen.
Frank69 skrev:Datumet för gevärs skyttekort är nu spikat!
För att följa länken så måste du registera dig.
Så passa på alla medlemmar att ta detta... kostnad 100kr.
Frank69 skrev:Kom på en grej... skulle Field Target och Bench rest skytte komma in som en underavdelning på sportskytteförbundet, så får vi nog räkna med att de generella reglerna för gevärs skyttekortet även kommer att gälla för att delta i externa tävlingar. Har inte kollat upp detta, det var bara en tanke.
lunnahöja skrev:hej, halvvägs ut till banan ringer det i mobilen, (hustrun) vattnet rinner ut på golvet under diskmaskinen jag har stängt av det rinner ändå..........??. Tja, nu är det fixat.
får väl skjuta in nya bössan hemma ? tack för ännu en trevlig dag.
Spectre skrev:Hej, blir det något skytte på banan den närmsta tiden?
Frank69 skrev:He,he... ingen aning... men han får ju prioritera skyttet på hemmabanan.
Han sa ju att han ville träna lite innan han åker på sådana tävlingar.
Kan nog hålla med om att det kan vara en bra idé!
Var är det tävlingen skall hållas?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster