Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Pellegrini skrev:Vinter å vinter,
Sir Ville skrev:Var där ute idag,dock så kom jag sent pga annat tjafs, och kollade stället närmare. Vilken superfin liten bana! Där var en kille kvar och skjöt med sin .22 LR och Finnen fick då provbränna lite med hans CZ så jag fick skjuta ut 2012 jag också. Blir medlem fr.om idag !
Pellegrini skrev:Vinter å vinter, idag var det 6-7 grader ute. Såpass så jag tankade upp kolsyrebössan och sköt med den idag, gick helt ok på 20 meter![]()
Däremot så blåste det, stundtals en hel del, men banan ligger ganska "i lä" för det mesta. Regnskurar fick vi på köpet
Sen e ju vi Skåningar ett segt och envist släkte!![]()
Pellegrini skrev:Sir Ville skrev:Var där ute idag,dock så kom jag sent pga annat tjafs, och kollade stället närmare. Vilken superfin liten bana! Där var en kille kvar och skjöt med sin .22 LR och Finnen fick då provbränna lite med hans CZ så jag fick skjuta ut 2012 jag också. Blir medlem fr.om idag !
Ja, vi "undrade var du blev av".. Tur att det löste sig iaf med utskjutningen av 2012!![]()
Det kommer ju några orörda söndagar framöver![]()
Pellegrini skrev:För att följa länken så måste du registera dig.Stilstudie på en svensk klassiker, bösstypen som enligt hörsägen varit med att fälla både älg och björn.Enligt obekräftat rykte ska visst även en noshörning varit nära att stryka med![]()
TheFoes skrev:Om vädret tillåter är klockan 10 en bra tid
gubbe skrev:Pellegrini skrev:Vinter å vinter,
Ja inte är det sommar iallafall.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst