Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
nilsa skrev:Dom hade glömt fästena till min kikare också, men det var inga problem när jag ringde.
Mycket vänligt bemött.
Bsa_Airsporter skrev:väldigt skumt att du inte fick mil-dot! då dessa sikten bara tillverkas med mil-dotdom ända som inte använder mil-dot hos Nikko är Diamond, SC ochvissa modeller av Nighteater
Du borde skicka ett mejl till vildsvinsbutiken då du med all säkerhet fått en kopia på ett stirling sikte
Gold Crown tillverkas just nu enbart med Mil-dot både ikke belyst och belyst.
Bsa_Airsporter skrev:jo det e klart! har dom gjort ett sånt fel så går man till nån man litar på istället. o hurricane har aldrig krånglat vad jag vet
marhol skrev:Kul att du e nöjd!
Men det e inte jag förän jag har fått mina pengar tillbaka eller dom har överbevisat mej att det är ett äkta NS sikte för då kan jag leva med att det är ett duplex. Tittade på hurricane´s hemsida å där kan man läsa att dom ska ha milldott varesej dom heter airking eller gold crown
så det hela verkar ju ganska suspekt.
Jag menar...siktena är ju nytillverkade,eller?
buckshot2000 skrev:Det kan ju vara en nyare modell av ett äkta NS sikte som ännu inte hunnit komma upp på deras hemsida , å andra sidan... är du nöjd med den optiska kvaliteten för 650 spänn är det ju ingen dålig affär direkt.... jag skulle vilja köpa 2 - 3 st själv eftersom de är så billiga och bra allroundkikare , fast gärna om de är ok , annars får det nog vara.
Egentligen är det ju knäppt när ett kikarsikte kostar lika mycket som ett kikarsiktesfäste , säger en del om marginal på prylar.
marhol skrev:Visst e jag nöjd med "bildkvaliten" men det är ändå surt att köpa ett NS å få ett tjing tjong OM det nu är det jag har fått, eller hur?
Å kvaliten vet man ju inget om förän efter ett tag.
Hursomhelst så skadar det ju inte att ringa å fråga VSB om vad jag igentligen har fått.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster