Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sir Ville skrev:Kan man parkera där uppe (där det står P-förbud) vid stugan eller det är risk för slupna kulor och ricochet på bilen där?
Frank69 skrev:Skyttarna bryr sig nog inte om detta, men då det ibland dyker upp lite "kontrollanter", så får man nog räkna med att få lite bannor.
Men då du kan få hjälp med att ta dig till och från bilen så kan du ju parkera där det är tillåtet.
1:a rutan kan ju i morgon vara din...
bjosse skrev:Passerade en gunrange i början på Key West i eftermiddag. Ska kollas upp!
bjosse skrev:Vår oldtimer brukar ställa sin Lada däruppe. Och han orkar gå, så stå du där med gott samvete. Som Pellegrini säger, det reder sig.
Passerade en gunrange i början på Key West i eftermiddag. Ska kollas upp!
Vi ses nästa vecka mina vänner // Bjosse
Sir Ville skrev:bjosse skrev:Vår oldtimer brukar ställa sin Lada däruppe. Och han orkar gå, så stå du där med gott samvete. Som Pellegrini säger, det reder sig.
På vägen tillbaka norrut så kan du stanna vid Davie County på en förort till Ft. Lauderdale och hälsa min galna Amerikanska polare där. Killen har en vapengarderob på minst 40 bössor. Du har valt helrätt tid till besök i FLA - vädret är som Sverige på sommaren (i normala fall iaf) dock kvällar kan vara småkyliga... Vad har ni där ? 18-22 grader ??
bjosse skrev:Sir Ville skrev:bjosse skrev:Vår oldtimer brukar ställa sin Lada däruppe. Och han orkar gå, så stå du där med gott samvete. Som Pellegrini säger, det reder sig.
På vägen tillbaka norrut så kan du stanna vid Davie County på en förort till Ft. Lauderdale och hälsa min galna Amerikanska polare där. Killen har en vapengarderob på minst 40 bössor. Du har valt helrätt tid till besök i FLA - vädret är som Sverige på sommaren (i normala fall iaf) dock kvällar kan vara småkyliga... Vad har ni där ? 18-22 grader ??
Just nu har vi ca 28 grader (är i Key West). Gunrangen var endast egna vapen. Nåja, får bli en Jetskisafari runt ön istället.
Sir Ville skrev:Tack själv Foe ! Det var en rolig dag och Gamon fick visa vägen för de lite skräpigare märken såsom Diana & AATacka vet jag Spansk ingenjörkonst !!
Frank69 skrev:Ja, tackar alla skyttar för en kul dag på banan... blev ju även lite revolverskytte...![]()
Bilder... jajemen...![]()
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:Jo, det var en trevlig dag, även om den fick avbrytas i "förtid" pga jobbet![]()
Åsså lyckades du få med mig på sista bilden!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos och 1 gäst