Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Har fått frågan om någon i föreningen vill deltaga i EM i bänkskytte i Tjeckien i augusti?
Då det är brått med anmälningen så måste vi ge svar snarast om nån från föreningen vill vara med och representera Sverige.
Själv har jag inte möjlighet för detta.
Nitro skrev:... rätt nivå.
Leopold skrev:Det där med att ställa ner bössa och justera in som ni talar om, det finns det ju gott om tid till och är väl ett betydligt bättre utgångsläge än att skramla fram licens och lämplig bössa från scratch (eller att ställa upp med 10 J vapen). Någon form av samåkning är en förutsättning även för mig om det blir aktuellt att jag skulle åka.
Leopold skrev:Vi får hoppas det löser sig med medlemskap.
Men ang deltagare så kom jag givetvis även att tänka på om tex inte Dudda skulle kunna tänka sig att ställa upp för fosterlandet. Eller någon annan som har lämplig bössa redan eller som kan göras lämplig. Tycker det är givet att Alfred ska åka såklart, bössa löser sig säkert på ett eller annat sätt i det fallet.
Leopold skrev:Vi får hoppas det löser sig med medlemskap.
bössa löser sig säkert på ett eller annat sätt i det fallet.
buggsson skrev:I morse fanns det 7 LV och 3 HV platser kvar. Hur många som finns nu vet jag inte, så vill man skjuta två klasser så får man nog se till att saker och ting börjar rulla, och det fort.
axelsson skrev:buggsson skrev:I morse fanns det 7 LV och 3 HV platser kvar. Hur många som finns nu vet jag inte, så vill man skjuta två klasser så får man nog se till att saker och ting börjar rulla, och det fort.
Hej jag är pigg på att åka. Nu när dom tuffa av dom tuffaste inte kan vill eller vad det nu är
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Ture Sventon och 2 gäster