Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
valle skrev:snart 25 år som mekaniker på en Volvo verkstad.
Scatman skrev:valle skrev:snart 25 år som mekaniker på en Volvo verkstad.
Då retar du dig väl på att fler och fler "original" reservdelar till Volvo är "Made in China" som de dessutom skriver på transportkartongerna utan att skämmas.
Bsa_Airsporter skrev:Ja saab var nytänkande och satte tändningslåset mellan sätena, skitbra och backspärren är en av dom bästa sakerna som existerar när det gäller stöldsynpunkt!
mikebike skrev:Bsa_Airsporter skrev:Ja saab var nytänkande och satte tändningslåset mellan sätena, skitbra och backspärren är en av dom bästa sakerna som existerar när det gäller stöldsynpunkt!
Jo, det hette ju så när det lanserades, men sedan visade det sig att det var mycket lättare att stjäla SAAB än bilar med konventionella rattlås. Det var bara att banka ned en stor skruvmejsel och vrida om....
Silwer skrev:Exakt opel och saab var absolut lättast pre immobilizertiden.
Ohyggligt dåligt skit du lätt knäcker.
Oden skrev: Nu är familjen Webley Patriot komplett
SniperShrimp skrev: Fin träffbild och allmänt bra köp =)
Oden skrev:Ja efter en smått otrolig insats av Bössgods så kom den här fram redan idag.
För att följa länken så måste du registera dig.
En UK Patriot i kal .25. Lite småmärke i stocken men fin förövrigt. Chronon stannade på 236M/s med 21gr kulor som ger ungefär 38j vid sista skyttet för kvällen, men det verkar öka ju mer jag skjuter så bössan har nog stått still länge. Nu är familjen Webley Patriot komplett
Frank69 skrev:Grattis till den fina bössan Foes...
(Jag e inte alls avundsjuk...)
vill också ha en sådan...
Bsa_Airsporter skrev:valle skrev:En liten fråga bara vad är saab för något???
Jo det är en sån där bil som inte tillverkas längre och inte kostar något i inköp idag samt efter ca 80.000 spöar en porsche på alla aspekter
Etienne skrev:Senaste impulsköpet:
För att följa länken så måste du registera dig.
Om den känns bra så gör jag mig kanske av med min LPM-1
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst