Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Pellegrini skrev:Min karantäntid tycks va över, så jag e lite skjutnödig nu...
bjosse skrev:Jag kommer. Blir via omvägen Casa Ville först bara.
52excellent match skrev:tyvärr grabbar. inget skitte i norron. Har varet på viskiprov med eftrerföljanse fest. SJätteroligt men uj de snuraar.Ses nästt söndsg....
52excellent match skrev:tyvärr grabbar. inget skitte i norron. Har varet på viskiprov med eftrerföljanse fest. SJätteroligt men uj de snuraar.Ses nästt söndsg....
gubbe skrev:Fina bilder som vanligt Pellegrini.
Johanna skrev:Det där ser fantastiskt härligt ut!![]()
*Blir grön av avund*![]()
Men blommor redan???![]()
Å det där i takskuggan ser mer ut som mjäll än snö......
Tack för bilder, röv och text!
bjosse skrev:Märkligt nog så kändes det inte speciellt kallt ändå tyckte jag.
Pellegrini skrev:bjosse skrev:Märkligt nog så kändes det inte speciellt kallt ändå tyckte jag.
Med heltäckande smurfdräkt ska det nog till fler minusgrader för att det ska bli kaaaallt...![]()
bjosse skrev:Pellegrini skrev:bjosse skrev:Märkligt nog så kändes det inte speciellt kallt ändå tyckte jag.
Med heltäckande smurfdräkt ska det nog till fler minusgrader för att det ska bli kaaaallt...![]()
Äh, i denna vårvärme så blev det kroppsmålning såg du väl....
Per ivar skrev:Det er härlig att se The foes har tatt til förnuft och insett att man i England gör betre bössor en tyskerne
Pellegrini skrev:Med heltäckande smurfdräkt ska det nog till fler minusgrader för att det ska bli kaaaallt...![]()
bjosse skrev: Återigen konstaterar jag att 6,35 mm i 10J är idealiskt på 25 meter eller längre.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster