Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johanna skrev:Pellegrini skrev:Med heltäckande smurfdräkt ska det nog till fler minusgrader för att det ska bli kaaaallt...![]()
Jag gillar ju Smurfer jag.....
De är små och söta.....
Visst kan jag se likheten![]()
:
gubbe skrev:bjosse skrev: Återigen konstaterar jag att 6,35 mm i 10J är idealiskt på 25 meter eller längre.
Ja eller hur.
bjosse skrev:gubbe skrev:bjosse skrev: Återigen konstaterar jag att 6,35 mm i 10J är idealiskt på 25 meter eller längre.
Ja eller hur.
Jo, är man bara lite snabb hinner man före kulan och kan flytta tavlan till rätt position![]()
Men skämt åsido, bössrackaren presterar förvånansvärt bra precision. 20 skott på 25 meter i blåsten på mindre än en enkrona. I en fullsatt skyttepaviljong, så det är inte fråga om smickrande skytte i min ensamhet. Det ska bli kul att se vad den presterar när jag fått licens på fullfart
TheFoes skrev:jag kan säga att det blir inte min sista AIR ARMS!
52excellent match skrev:Måndag !!! Skönt nu e allt som vanligt igen och kroppen är återställd.![]()
suck........Fan.....typiskt att man skulle missa en sådan trevlig dag, men som tur e så har vår eminente papparazzi pellegrini förevigat denna söndag med sina betraktelser, TACK pelle.....![]()
Pan, Grattis till nya musköten!
INGEN GRILLNING !!!! Grabbar Grabbar.......![]()
På kommande söndag så tänkte jag komma och utnyttja mitt vänsterbord och i väskan ska finnas bl.a
KORV, BRÖD, SENAP o Kaffe.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster