Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Jo men gör det snyggare och inte direkt efter var inlägg, ser ju utsom om varenda en har skrivit det själv, och i varje ruta liksom.
Nä en knapp vore bättre isf än text och placerad en bit under texten till höger tex?
Det här är kanske bra om nu nån som kan engelska själv inte kan googleöversätta till engelska, men det är inte vackert.
Alternativt bara en Translateknapp per sida, det är för många nu, trots allt lär det ändå vara över 90% svenskförstående här.
Att sitta och Translate inlägg för inlägg är imo inte optimalt precis, allt mpste inte hyllas oavkortat som om det inte kunde förbättras imo.
Silwer skrev:Förslag en Engelsk flagga som knapp per sida? Så det följer designen i övrigt.
Silwer skrev:Förslag en Engelsk flagga som knapp per sida? Så det följer designen i övrigt.
Frank69 skrev:en konstig grej till Mr. Admin...
När man inte är inloggad och vill läsa en tråd... då blir det ränder på sidan längs inläggen, som att alla inlägg var "citerade"... området som inläggen är i krymper för varje inlägg neråt.
Daniel skrev:Ursäkta om ni fått vara testpersoner.![]()
Detta är ett modd jag testar lite, Finns inget som säger att moddet ska vara kvar.
Vi får se hur det blir när jag är färdig.
Leopold skrev:Jag tycker det är en utomordentlig idé! Inte sällan man googlar och ramlar in på utländska forum där man inte begriper ett jota, guld värt med en översättningsknapp till engelska. Dessutom översätter den rätt hyfsat såg jag.
Pellegrini skrev:Leopold skrev:...Dessutom översätter den rätt hyfsat såg jag.
Även det kyrilliska, såg jag...![]()
Frank69 skrev:Jösses vad han jobbar idag...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Flagga ≠ språk.Silwer skrev:Förslag en Engelsk flagga som knapp per sida?
Daniel skrev:Sådär nu får vi se om ni orkar leva med översättnings funktionen.
Fördelen med att bara översätta inlägg för inlägg är att det går ruskigt fort för dom enstaka gånger den behövs.
gubbe skrev:Hej själv carlo.caricato och välkommen![]()
Kul att se att det sitter folk i Italien och läser på Luftvapen.Info.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster