Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sir Ville skrev:Det tog en jävla tid med Weihrauch-logga till Ulf,den inbitna HW fantasten
...
bjosse skrev:Jag är "på" imorgon. Blir kanske först ett besök på Casa Ville
Pellegrini skrev:Idag blev det lite spontan-skytte i Björnstorp, dvs Björnarna har vaknat ur vinteride't![]()
För att följa länken så måste du registera dig.Dudda, Foes under omladdning, och Pan.
För att följa länken så måste du registera dig.Från andra hållet; Pan, Foes med ny bössa & Dudda som laddar om sin nya kelgris
För att följa länken så måste du registera dig.Har bössan inget magasin, får det till lite styrketräning
För att följa länken så måste du registera dig.Kameran kom på avvägar, vilket resulterade att även denna lilla pågen hamnade på bild...
För att följa länken så måste du registera dig.Dagens flygfä som vaknat till, nu när vårvärmen börjar infinna sig![]()
Såg även en (självmordsbenägen?) Ekorre som sprang omkring på 50 metersvallen, kom tyvärr inte för mig att försöka få med den på bild.
Pellegrini skrev:Idag blev det lite spontan-skytte i Björnstorp, dvs Björnarna har vaknat ur vinteride't![]()
Frank69 skrev:nog nån ställa upp på att klippa gräset, annars blir det till att hyra en slåtter.
Frank69 skrev:Kanske får vi nog skramla till någon form av ac system så vi får ner temperaturen...
Pellegrini skrev:Frank69 skrev:nog nån ställa upp på att klippa gräset, annars blir det till att hyra en slåtter.
Kan varmt (utan egen erfarenhet) rekomendera en get....
Frank69 skrev:Kanske får vi nog skramla till någon form av ac system så vi får ner temperaturen...
Jo, vi diskuterade att eftersom vi har el på banan, inköp av nån form av frys; för förvaring av glass
bjosse skrev:Det var en trevlig och avspänd tillställning där även luftskyttet lyftes fram
bjosse skrev:Årsmöte avklarat ikväll. Det var en trevlig och avspänd tillställning där även luftskyttet lyftes fram som en spelare i matchen. Bådar gott. Me like!
Sir Ville skrev:bjosse skrev:Årsmöte avklarat ikväll. Det var en trevlig och avspänd tillställning där även luftskyttet lyftes fram som en spelare i matchen. Bådar gott. Me like!
Japp. Trevligt. Fick min nyckel så nu kan man rulla dit när andan faller på.![]()
Håller på o bygga min "range" här hemma också så snart har jag 10-30 meter och plinka på med murad (gråsuggor) bakre kulfång med sidor och rubbet. Vi får samlas o skjuta in "Range de Ville" nån dag med tillhörande grillning och pilsner efteråt.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster