Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
husis skrev:Första skyttet på flera veckor idag. Det är alltid lika kul och smälla på i goda vänners lag
bojo skrev:Efter en mycket lyckad dag på MSG;s bana med en himla massa skytte i olika kalibrar. Samt ett stort tack till korvgrillaren och de som bjöd på den samma. Bifogar en inbjudan till en av våra grann föreningar i Västra Kretsen Blekinge. Kanske inte rätt forum men då jag vet att många inom våran och även angränsande föreningar skjuter 22.LR bifogar jag en inbjudan från Gammalstorps Skytteförening. Ser redan fram mot Lördag och träning.
För att följa länken så måste du registera dig.
janned skrev:Hur skulle de funka me spinners uppsatta i skogen hela tiden, om man kände för en runda så slipper man asa ut målen varje gång! Jag har nämligen ett gäng liggandes hemma men ingen skogDom är hemmagjorda! Och fler kan göras!
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:
Päran fick en present av mig idag & blev såklart glad & visade stolt upp sin nya pipvikt... kul att den uppskattades![]()
Kim.a skrev:Vad tar du för att göra en sådan pip vikt?Har ju med en s200 som jag letat efter en snygg pipvikt till
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster