Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Jag har kopierat på jobbet i A3 format
The Beef skrev:http://www.erabsf.org/. Gå in på denna länk och bläddra till cirka sidan tio så ser du hur man räknar poäng. Observera att det är skillnad på systemet mellan 25m och 50m. En bra tavla har du skjutit oavsett.
Mvh, Jens
Batistuta skrev:Ok är det denna som gäller. Jag trodde 10 X var när innerringen inte syntes alls, men om jag förstår förklaringen behöver ringen bara brytas?
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:The Beef skrev:http://www.erabsf.org/. Gå in på denna länk och bläddra till cirka sidan tio så ser du hur man räknar poäng. Observera att det är skillnad på systemet mellan 25m och 50m. En bra tavla har du skjutit oavsett.
Mvh, Jens
Ok är det denna som gäller. Jag trodde 10 X var när innerringen inte syntes alls, men om jag förstår förklaringen behöver ringen bara brytas?
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:Vi har alla samma problem som håller på med BR skytte att man får kopiera upp tavlor med för dålig papperskvalité. Någon som har bra kontakter med ett tryckeri som skulle kunna trycka upp på bra papperskvalité så finns det säkert en hel del efterfrågan på det. Jag är intresserad. Frågan är bara vad det kostar, frågan är ju fri.
janned skrev:Jag kör med 250g, funkar alldeles utmärkt! Kör dom i kopiatorn här på jobbet!
Köpte ett 200 pack, 229:- på swedoffice.se, tog bara en dag att få hem dom!
Nitro skrev:janned skrev:Jag kör med 250g, funkar alldeles utmärkt! Kör dom i kopiatorn här på jobbet!
Köpte ett 200 pack, 229:- på swedoffice.se, tog bara en dag att få hem dom!
1 krona styck typ tycker jag låter rimligt, så jag var på gång att beställa också, men 59:- i frakt och 72:- i moms slutade då på 360:- för 200 st. Jag får nog avakta trots allt.
buggsson skrev:Du skulle beställt pappskivor när du hade chansen. Ny chans när vi kommer ner till SM i Vittsjö.
Nitro skrev:buggsson skrev:Du skulle beställt pappskivor när du hade chansen. Ny chans när vi kommer ner till SM i Vittsjö.
Jag är något tveksam till vad kopieringsmaskinen hade tyckt om dina pappskivor
The Beef skrev:Tryckta tavlor som håller mått och kvalitetskrav kostar 30 cent styck när vi beställer. Det torde bli mindre än 3 kronor styck med dagens valutakurs. Det är inte billigt men ej heller särdeles dyrt. Ett nationellt rekord på dyngpapper kan inte godkännas, isåfall har ni lite slappa regler. Klubbtävlingar går säkert att skjuta på vad som helst men det blir jobbigt för dom som poängbedömer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster